Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Może to zakup z Chin? Śledzenie będzie dostępne dopiero jak przesyłka dotrze do Polski.
W innym wypadku polecam kontakt ze sprzedającym.
@Client:110657052 zależy jaki to typ przesyłki. U nas np takim typem przesyłki jest allegro przesyłka polecona. Jest ona traktowana przez poczte tak jak list polecony i w systemie pojawia sie tylko w momencie nadania oraz w momencie doręczenia. Przez kilka dni ma status : w trasie i nie jest zczytywana na poszczególnych etapach.
Cóż tak to jest z produktami najtańszymi
@Client:110657052 POWODÓW MOŻE BYĆ WIELE , ALE NAJCZĘSTRZYM JEST NIE WPROWADZENIE NUMERU PRZESYŁKI DO SYSTEMU ALLEGRO , POPROŚ O NIEGO SPRZEDAWCĘ .
Jak napiszesz coś więcej, to wtedy możesz liczyć na sensowne odpowiedzi.
Allegro nie obsługuje poprawnie wszystkich przewoźników. Problemy ma np. przy przesyłkach Geisa. Może być też tak, że jeśli sprzedawca korzysta z systemu wysyłkowego hurtowni, to nie ma tam opcji dodania tego śmiesznego allegrowego maila. Wtedy również nie będziesz mieć śledzenia na Allegro.
Poza tym lepiej zawsze przesyłkę sprawdzać na trackingu danego kuriera, niż polegać na kulejącym i dziurawym systemie Allegro. Oni nawet przy własnych przesyłkach (Allegro One) potrafią mieć jednodniowy poślizg z aktualizacją statusu przesyłki. 😛