Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie, ze smartem zawsze jest darmowy zwrot, prawda. Kupiłam przedmiot, odebrałam w paczkomacie a w formularzu zwrotu jest napisane: odeślij samodzielnie. Dlaczego?
@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
podaj numerzamówienia .
9269466066
@kula330 stało się tak, ponieważ w tej ofercie metodą dostawy Smart! był odbiór w punkcie RUCHu albo kurier Pocztex (ale to od 80 zł). Aby skorzystać z darmowego zwrotu w ramach Smart!, metoda dostawy musi być również Smart! Czyli w tym wypadku powinnaś wybrać odbiór w RUCHu.
@kula330 Tak, zgodnie z regulaminem po zakupie towaru w opcji Smart masz zagwarantowany bezpłatny zwrot. Jeżeli nie możesz odesłać za darmo, napisz na czacie Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e Na pewno Allegro umożliwi Ci darmowe odesłanie.
@kula330 Może jakaś standardowa broszurka, oczywiście masz darmowy zwrot.
@LEW433 No oczywiście nie ma, musi pisać do Allegro. To nie pierwszy taki przypadek.
@kula330 Jest prawidłowo, a co miał sprzedawca napisać? Czy "poproś sąsiada o wysłanie" ?
Masz odesłać samodzielnie, wchodzisz na stronie Allegro w Moje zakupy, klikasz zakup który ci nie pasuje, klikasz Zwrot, otrzymujesz kod zwrotu, wpisujesz kod na paczce i do paczkomatu.
Formularza nie musisz wypełniać, chociaż może wypełnij, przynajmniej sprzedawca będzie wiedział od kogo jest ten zwrot,
Proste 😁
No właśnie tym razem tego nie było. Znam tę procedurę. Zawsze był wybór pomiędzy zwrotem allegro w ramach smart i własnym. Tym razem nie było z czego wybierać.
@kula330 ale ta oferta nie ma smarta przy paczkomcie inposta więc musiałeś kupić do automatu paczkowego Poczty polskiej ?
Odebralam tam gdzie zawsze, zwykły paczkomat
@kula330 Ale przy paczkomacie w tej ofercie nie było oznaczenia smart.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Nie płaciłam za wysyłkę
@kula330 Nawet jeśli była to dostawa do paczkomatu bez opcji Smart, zwrot powinien być darmowy; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zasady-zwrotow-i-reklamacji/jak-skorzystac-z-darmowego-zwrot...
@kula330 To ciekawe, bo w podanej przez Ciebie ofercie jak wół stoi "Paczkomat InPost 15,00 zł" (i brak smarta przy tej metodzie dostawy).
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Mogli zmienić? Nie ma szans żebym zapłaciła za wysyłkę, zawsze korzystam z bezpłatnych dostaw.
Jak się składa sprawę do allegro. Przez spór?
Sprawdź w kupionych szczegóły zakupu i tam wszystko masz na temat dostawy. Nie da się zmienić warunków aukcji po zakupie.
@kula330 w tym wypadku zapłaciłaś za wysyłkę.
Opłacałaś to zamówienie razem z trzema innymi. W tych trzech ofertach skorzystałaś z darmowej dostawy w ramach Smart! ale przy ofercie, o której piszesz za dostawę zapłaciłaś 30 zł, ponieważ w ofercie koszt dostawy do paczkomatu to 15 zł, kupiłaś dwie sztuki, a sprzedający zaznaczył, że w jednej przesyłce zmieści się tylko jedna sztuka, stąd taki koszt dostawy.
Czy nie minęło już 14 dni od zakupu?.
Otwarcie sporu ze sprzedającym nic ci nie da, bo zgodnie z ustawą koszty zwrotu pokrywa odsyłający. Jeśli zawarłas umowę z Allegro na darmowe zwroty, należy to zgłaszać do Allegro.
Czy przypadkiem nienaduzywasz tych zwrotów? Może Allegro w jakiś sposób ogranicza niepochanowane zakupy dla pozoru.