Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Nie mogę zrealizować zakupów w różnej kombinacji , dostaję poniższy komunikat
"
Chcesz zrobić kolejne zamówienie? Skontaktuj się z nami, aby potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Sprawdzamy to ze względów bezpieczeństwa.
Nie widzę żadnego problemu w zakupie. Wyczyść przeglądarkę.
Niestety , nie jest to takie proste.
Zakup nie jest możliwy na 3 różnych komputerach, nie korzystam z aplikacji tylko przeglądarek również różnych.
Dokonuje w tygodniu kilkunastu transakcji , jestem użytkownikiem allegro od kilkunastu lat i pierwszy raz mam taki problem. W opisie błędu widnieje prośba o kontakt tylko nie wiem z kim w celach bezpieczeństwa.
Fakt zakup jest robiony razem z wykorzystaniem kuponu PayBack z prośbą o fakturę na osoba fizyczną + bon 5zł:) w konkretnej kategorii
To może tu być przyczyna z tym bonem. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Puma_Slay poprosiłam odpowiedni dział o kontakt z Tobą w tej sprawie 🙂 Poczekaj proszę na wiadomość e-mail od nas.
u mnie ten sam problem nie mogę nic kupić od wczoraj.
Prubuję kupić kila roznych produktów
dostaję komunikat:
"Nie udało się kupić tego przedmiotu"
Chcesz zrobić kolejne zamówienie? Skontaktuj się z nami, aby potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Sprawdzamy to ze względów bezpieczeństwa.
jakas podpowiedz ? jak sie skontaktowac i z kim konkretnie ? 😉
@nif przy tym komunikat powinieneś widzieć napis "skontaktuj się z nami", wystarczy w niego kliknąć. Jeśli go nie ma, możesz napisać do nas także przez ten formularz.