Dlaczego Smart nie został włączony?

Monique1984-84
#1 Nowicjusz#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
18-12-2023
18:58
Wykupiłam Smart, opłaciłam przelewem z konta i nadal nie został włączony. Długo trzeba czekać na włączenie?
oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
18-12-2023
19:08
@Monique1984-84 wybrałaś płatność przelewem tradycyjnym, a te są księgowane nawet do 5 dni roboczych. Następnym razem, gdy chcesz od razu korzystać ze Smarta, polecam skorzystać z płatności Blikiem lub szybkim przelewem.
Ola
Moderatorka
Moderatorka
oznacz moderatorów