anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Do sprzedawcy nie dotarł zwrot towaru nadany w Paczkomacie Inpost

MAMY ROZWIĄZANIE!
Zaba77
#9 Pomysłodawca#

Do sprzedawcy nie dotarł zwrot towaru zwracany Paczkomatem. Na stronie śledzenia jest cały czas informacja że trwa transport pomiędzy oddziałami Inpostu. jak powinna wyglądać procedura reklamacji zwrotu, kto ją składa sprzedający czy kupujący ? po ilu dniach można złożyć gdzieś reklamację ? Jak mam w takim przypadku odzyskać pieniądze za zakupiony towar?

oznacz moderatorów
40 ODPOWIEDZI 40
Zaba77
#9 Pomysłodawca#

Ech.. ludzie kochani. A może jestem głupim nic nie warty człowiekiem. Błagam ten post to miała być wskazówką dla całej Ecomersowej braci a mi się kasecie zastanowić. Ja wam powiem że napierdalacie bez czytania i szacunku. 

oznacz moderatorów