
Zaba77
#9 Pomysłodawca#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
04-02-2021
13:45
Do sprzedawcy nie dotarł zwrot towaru zwracany Paczkomatem. Na stronie śledzenia jest cały czas informacja że trwa transport pomiędzy oddziałami Inpostu. jak powinna wyglądać procedura reklamacji zwrotu, kto ją składa sprzedający czy kupujący ? po ilu dniach można złożyć gdzieś reklamację ? Jak mam w takim przypadku odzyskać pieniądze za zakupiony towar?
oznacz moderatorów
40 ODPOWIEDZI 40

Zaba77
#9 Pomysłodawca#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
06-02-2021
01:56
Ech.. ludzie kochani. A może jestem głupim nic nie warty człowiekiem. Błagam ten post to miała być wskazówką dla całej Ecomersowej braci a mi się kasecie zastanowić. Ja wam powiem że napierdalacie bez czytania i szacunku.
oznacz moderatorów
- « POPRZEDNIA
- NASTĘPNA »