Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, zapłaciłem za przedmiot 22.09.24, czekam na niego i nie jest jasne, kiedy go otrzymam?
@Client:101711330 sprawdziłeś czas realizacji w szczegółach zakupu ? , zerknij przy okazji jaki status ma płatność .
Zakup od prywatnej osoby czy firmy? Jakim przewoźnikiem?
@Client:101711330 widzę, że paczka jest już w drodze. Jeśli nie dotrze do Ciebie dzisiaj, możesz założyć dyskusję ze sprzedawcą. W zakładce Moje Zakupy wybierz zamówienie, dla którego chcesz otworzyć dyskusję. Przejdź do szczegółów zamówienia i kliknij [zgłoś problem z zakupem]. W kolejnym kroku wskaż powód dyskusji i zaznacz jedną z opcji dostępnych na liście. Sprzedający będzie miał 24 godziny na odpowiedź (czasu nie liczymy w weekendy i święta), będziesz mógł poprosić nas o pomoc.
jak znam życie opóźniony łonik