anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zniknęła historia zakupów i dezaktywował się Smart.

rzepcia192
#7 Wielbiciel#

Zniknęła historia zakupów i dezaktywował się Smart.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

Client:44052296
#21 Demiurg#

@rzepcia192 pewnie masz to aktywne na innym koncie allegro

oznacz moderatorów

rzepcia192
#7 Wielbiciel#

Posiadam tylko jedno konto na allegro. Cały czas byłam zalogowana ale niedawno mnie prosiło o ponowne logowanie i teraz nic nie mam.

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@rzepcia192 Tak i jesteś na innym koncie, tu poproś o pomoc: https://allegro.pl/pomoc/kontakt

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@rzepcia192 Często w przypadku ponownego logowania do konta (kiedy klienci wybierają, zaloguj przez np. Numer telefonu, Google, itd.) utworzone zostaje nowe konto. Zweryfikuj, na jaki adres e-mail otrzymałaś potwierdzenie zakupu usługi Smart! - na konto z tym adresem e-mail należy się zalogować. Jeżeli nie będziesz mogła odszukać informacji o zakupie, skontaktuj się z nami przez ten formularz.

   Nicol
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów