anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dzień dobry, zapłaciłem za przedmiot 22.09.24, czekam na niego i nie jest jasne, kiedy go otrzymam?

Client:101711330
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry, zapłaciłem za przedmiot 22.09.24, czekam na niego i nie jest jasne, kiedy go otrzymam?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:101711330 sprawdziłeś czas realizacji w szczegółach zakupu ? , zerknij przy okazji jaki status ma płatność .

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Zakup od prywatnej osoby czy firmy? Jakim przewoźnikiem?

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:101711330 widzę, że paczka jest już w drodze. Jeśli nie dotrze do Ciebie dzisiaj, możesz założyć dyskusję ze sprzedawcą. W zakładce Moje Zakupy wybierz zamówienie, dla którego chcesz otworzyć dyskusję. Przejdź do szczegółów zamówienia i kliknij [zgłoś problem z zakupem]. W kolejnym kroku wskaż powód dyskusji i zaznacz jedną z opcji dostępnych na liście. Sprzedający będzie miał 24 godziny na odpowiedź (czasu nie liczymy w weekendy i święta), będziesz mógł poprosić nas o pomoc. 

   Nicol
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

jak znam życie opóźniony łonik 

oznacz moderatorów