anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak mając usługę smartmogę odesłać towar za darmo na reklamacje po upływie 14 dni od zakupu

jolar18
#1 Nowicjusz#

Chcę oddać na reklamacje zakupiony towar, po upływie 14 dni od  otrzymaniprzesyłki.  Czyli kodu do zwrotów już nie ma. Jak mam to zrobić za darmo?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

xyz96
#21 Demiurg#

@jolar18 Na koszt sprzedawcy, wtedy będzie za darmo. Zgodnie z prawem, wadliwy towar odsyłamy na koszt sprzedawcy. W praktyce wygląda to tak, że płacisz za odesłanie, a sprzedawca ma obowiązek Ci zwrócisz ten koszt.

Art. 5612. § 1. Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą do miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie określono w umowie - do miejsca, w którym rzecz została wydana kupującemu.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@jolar18 Kod jest do darmowego zwrotu ( odstąpienie 14 dni ) Jak chcesz Reklamować odeślij sprzedawcy na adres z zakładki reklamacje z dołączonym pismem reklamacyjnym, po uznanej reklamacji musisz dostać zwrot za odesłanie oraz wymianę / naprawę towaru, lub oddać co wpłaciłeś i za odesłanie 🙂

Teraz nie zrobisz za darmo, możesz też napisać do sprzedawcy wielu wysyła swojego kuriera po odbiór reklamacji a jak nie to nadaj sam 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Nie tylko po uznanej.

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/niezasadna-reklamacja-a-koszty-transportu/...

Ale to jest oczywiście wyrok, którego sprzedawcy nie akceptują 🙂

oznacz moderatorów