Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
chcialem zwrócić towar.
wypelnilem wszystko do zwrotu, paczka nie została nadana i wygasł termin.
co mogę dalej zrobić, sprzedający nie ma nic przeciwko żeby zwrócić towar .
pozdrawiam i dziękuje za pomoc
logiusz32 jeśli sprzedawca się zgadza wyślij na swój koszt . Dane do zwrotu masz na stronie oferty w zakładce ,, zwroty ,,
@logiusz32 Jeżeli dokonałeś zwrotu w ciągu 14 dni, poinformowałeś sprzedawcę albo wypełniłeś w zakładce to masz jeszcze następne 14 dni na odesłanie, rozumiem że minęło 28 dni. To wysyłaj i już .
lew433 już pogadał , cyt ,,sprzedający nie ma nic przeciwko żeby zwrócić towar .,,
@logiusz32 poproś lub sprawdź adres zwrotu ( zakładka zwrot ) i nadaj paczkę na własny koszt ( przy zwrocie koszt odesłania nie podlega zwrotowi )
( przy zwrocie koszt odesłania nie podlega zwrotowi )
Pod pewnym warunkiem, jakim?
Bez jego spełnienia może podlegać zwrotowi.