Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam niewiem jak to mam zrobić niemogę odebrać paczki z paczkomatu bez kodu wczoraj pobierałam inne zamówienia wszedzie było że odebrane ale to nierealne poniewasz nie posiadam ani zamówienia ani kodu ate paczki mogą pewnie wrócić jutro do nadawcy
@magda-m259 Sprawdź maila, tam też powinien przyjść kod. Jeśli nic nie masz, złóż reklamację sprzedawcy - to on odpowiada za paczkę do momentu, aż ją otrzymasz. Jeżeli paczka wróci, możesz domagać się ponownej wysyłki na koszt sprzedawcy lub zwrotu wszystkich kosztów. On będzie reklamował w InPost.
https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/prawa-ogolne/odpowiedzialnosc-sprzedawcy-za-przesylke/
xyz96 - to nie jest zbyt precyzyjna odpowiedź. Postaraj się, tak jak ja teraz, bardziej obiektywnie i precyzyjnie podchodzić do tematu.
Sytuacja jest taka: w przypadku paczkomatów wszystkie informacje są wysyłane na e-mail i nr telefonu (wskazany przez kupującego) i to jest w 100% sprawdzone i działa. Wszystkie informacje odnośnie statusu przesyłki, info o umieszczeniu w paczkomacie lub punkcie odbioru, info z kodem odbioru, info o mijającym czasie odbioru.
Adres e-mail i nr tel. - to są wszystkie wymagania odnośnie przesyłki do paczkomatu. I nigdy nie spotkałem się z problemami odnośnie tych przesyłek. Zarówno jako sprzedający, jak i kupujący.
Natomiast problemy pojawiają się po zainstalowaniu w telefonie aplikacji mobilnej. Za to już sprzedający w żaden sposób nie może odpowiadać. Instalacja aplikacji mobilnej to jedynie wybór użytkownika, który zaakceptował warunki jej działania, zasady, regulamin i warunki reklamacji . Więc jeśli ktoś ma problemy z aplikacją mobilną, lub problemy po jej deinstalacji - to chyba logiczne jest (i zgodne z zaakceptowanymi warunkami z jej korzystania) , że wzelkie reklamacje należy składać bezpośrednio do InPost.
Więc xyz96 - zbyt pochopnie podejmujesz decyzje, nie masz konkretnych informacji odnośnie zamówienia. Jeśli to wina aplikacji mobilnej - to reklamację należy składać do InPost.
zanim zaczniesz cokolwiek robić sprawdź poprawność nr telefonu w zakladce ,, moje zakupy ,,
Dzwonisz na infolinie 722 444 000, wybierasz info o paczkach do paczkomatu potem status paczki, numer telefonu i wprowadzasz numer paczki i wybierasz komunikat wyślij ponownie kod odbioru.
@magda-m259 Ewentualnie zainstaluj aplikację INpostu i jeśli podałaś poprawny numer telefonu zobaczysz paczkę w aplikacji i odbierzesz zdalnie 😊
Dziękuję za pomoc dzwoniłam do Firmy Inpost została sporządzona prośba o ponowne zwrócenie paczek sprawa ma być wyaśniona jak najszypciej