anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak odebrać paczki z paczkomatu bez kodu

magda-m259
#7 Wielbiciel#

Witam  niewiem jak to  mam zrobić  niemogę odebrać paczki  z paczkomatu bez kodu  wczoraj pobierałam inne zamówienia  wszedzie było że odebrane  ale to nierealne  poniewasz  nie posiadam ani  zamówienia  ani kodu  ate  paczki mogą pewnie wrócić jutro  do nadawcy

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

xyz96
#21 Demiurg#

@magda-m259 Sprawdź maila, tam też powinien przyjść kod. Jeśli nic nie masz, złóż reklamację sprzedawcy - to on odpowiada za paczkę do momentu, aż ją otrzymasz. Jeżeli paczka wróci, możesz domagać się ponownej wysyłki na koszt sprzedawcy lub zwrotu wszystkich kosztów. On będzie reklamował w InPost.

https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/prawa-ogolne/odpowiedzialnosc-sprzedawcy-za-przesylke/

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

xyz96 - to nie jest zbyt precyzyjna odpowiedź. Postaraj się, tak jak ja teraz, bardziej obiektywnie i precyzyjnie podchodzić do tematu.

Sytuacja jest taka: w przypadku paczkomatów wszystkie informacje są wysyłane na e-mail i nr telefonu (wskazany przez kupującego) i to jest w 100% sprawdzone i działa. Wszystkie informacje odnośnie statusu przesyłki, info o umieszczeniu w paczkomacie lub punkcie odbioru, info z kodem odbioru, info o mijającym czasie odbioru.

Adres e-mail i nr tel. - to są wszystkie wymagania odnośnie przesyłki do paczkomatu. I nigdy nie spotkałem się z problemami odnośnie tych przesyłek. Zarówno jako sprzedający, jak i kupujący.

Natomiast problemy pojawiają się po zainstalowaniu w telefonie aplikacji mobilnej. Za to już sprzedający w żaden sposób nie może odpowiadać. Instalacja aplikacji mobilnej to jedynie wybór użytkownika, który zaakceptował warunki jej działania, zasady, regulamin i warunki reklamacji . Więc jeśli ktoś ma problemy z aplikacją mobilną, lub problemy po jej deinstalacji - to chyba logiczne jest (i zgodne z zaakceptowanymi warunkami z jej korzystania) , że wzelkie reklamacje należy składać bezpośrednio do InPost.

Więc xyz96 - zbyt pochopnie podejmujesz decyzje, nie masz konkretnych informacji odnośnie zamówienia. Jeśli to wina aplikacji mobilnej - to reklamację należy składać do InPost.

 

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

zanim zaczniesz cokolwiek robić sprawdź poprawność nr telefonu w zakladce ,, moje zakupy ,,

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@magda-m259 

Dzwonisz na infolinie 722 444 000, wybierasz info o paczkach do paczkomatu potem status paczki, numer telefonu i wprowadzasz numer paczki i wybierasz komunikat wyślij ponownie kod odbioru.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@magda-m259  Ewentualnie zainstaluj aplikację INpostu i jeśli podałaś poprawny numer telefonu zobaczysz paczkę w aplikacji i odbierzesz zdalnie 😊

_____________
Kama
oznacz moderatorów

magda-m259
#7 Wielbiciel#

Dziękuję  za pomoc  dzwoniłam do  Firmy Inpost  została  sporządzona  prośba o  ponowne  zwrócenie  paczek  sprawa  ma być wyaśniona  jak najszypciej  

oznacz moderatorów