Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
proszę o informację, zdażyło mi się, że nie dałam rady odebrać przesyłki z paczkomatu (mam smarta),
mam pytanie, jak teraz będzie procedura ? Czy mam wypełniać jakieś formularze czy czekać na zwrot środów?
Proszę o informację.
pozdrawiam
Eliza
@msniezek podaj który punk regulaminu to określa ze w smarcie są darmowe zwroty nieodebranych paczek prócz paczkomatów bo te są tu i tu darmowe 🙂
Wasz cennik przykładowa poczta 🙂
f. Wszelkie Usługi Dodatkowe związane z Usługami
Allegro Pocztex Kurier 48
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
realizowanymi w ramach Usługi Allegro Smart są płatne przez Sprzedającego, zgodnie z poniższą tabelą:
Zwrot przesyłki (wynikający z braku możliwości jej doręczenia)
|
PP_N5_ZWROT
|
10,99 zł*
|
@Knowhere @pinsplash tylko paczkomaty za resztę kasują 😞
ZWROTY § 5
3. Usługa zwrotu jest zwolniona z opłaty w przypadku zwrotu Przesyłki do Nadawcy z
powodu wyczerpania możliwości jej doręczenia (w szczególności po jej
bezskutecznej awizacji bądź w przypadku odmowy przyjęcia Przesyłki przez
Adresata) lub z powodu zwrotu Przesyłki na żądanie Adresata (w szczególności w
przypadku wymiany towaru przez Adresata lub rezygnacji przez Adresata z
zakupu).
@Knowhere niewiedza sprzedawcy, nie każdy czyta regulaminy i cenniki 🙂
@kostas11 Akurat otoskowi nie zarzucałbym takich rzeczy😏
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
hej, mialam taka sytuacje ostatnio, i pieniadze za towar zostaly mi zwrocone, a przesylka wrocila bezplatnie(smart), nie musialam wypelniac zwrotu przez allegro ☺️
@Client:28759597 i pewnie trafiłeś na listę VIP-ów u sprzedawcy
Regulamin świadczenia usługi „Allegro Paczkomaty24/7 InPost” świadczonej przez InPost Sp. z o.o. Obowiązujący od 31 grudnia 2021 r. www.inpost.pl § 5. Zwroty 3. Usługa zwrotu jest zwolniona z opłaty w przypadku zwrotu Przesyłki do Nadawcy z powodu wyczerpania możliwości jej doręczenia (w szczególności po jej bezskutecznej awizacji bądź w przypadku odmowy przyjęcia Przesyłki przez Adresata) lub z powodu zwrotu Przesyłki na żądanie Adresata (w szczególności w przypadku wymiany towaru przez Adresata lub rezygnacji przez Adresata z zakupu).
a jesli kupujacy zrobił zakup bez smarta? to psrzedawca moze potracic?
Regulamin świadczenia usługi
„Allegro Paczkomaty24/7 InPost”
świadczonej przez InPost Sp. z o.o.
Obowiązujący od 31 grudnia 2021 r.
www.inpost.pl
§ 5. Zwroty
3. Usługa zwrotu jest zwolniona z opłaty w przypadku zwrotu Przesyłki do Nadawcy z powodu wyczerpania
możliwości jej doręczenia (w szczególności po jej bezskutecznej awizacji bądź w przypadku odmowy
przyjęcia Przesyłki przez Adresata) lub z powodu zwrotu Przesyłki na żądanie Adresata (w szczególności w
przypadku wymiany towaru przez Adresata lub rezygnacji przez Adresata z zakupu).
Mam analogiczny problem - zwrot nieodebranej przesyłki z paczkomatu (zamówionej w ramach AllegroSmart).
Po odstąpieniu od umowy sprzedawca potrącił kwotę przesyłki zwrotnej twierdząc, że został obciążony przez InPost. Co mogło spowodować, że akurat w moim przypadku opłata została naliczona? Sprawa z września 2022, z tego co czytałam powyższy punkt nie zmienił się w regulaminie z 4 sierpnia 2022 r. (obowiązywał w momencie zakupu i skorzystania z usług InPost).
Z góry dzięki za pomoc.
@m21 to błąd sprzedawcy albo nie wiedza, napisz mu że paczki allegro nie podjęte wracają za darmo, a jak zapłacił niech Ci udowodni 🙂
@kostas11Dzięki za szybką odpowiedź.
Niestety sprawa nie jest taka prosta. Zwracałam się już z prośbą o pomoc do Allegro ponieważ sprzedający domagał się również zwrotu prowizji. Zostałam poinformowana, że sprzedający ma prawo domagać się zwrotu kosztów odesłania przedmiotu, jeśli takowe poniósł. Otworzyli dyskusję i tyle.
Zapytałam InPost czy zasadne jest obciążenie sprzedawcy. Poradzili mi by sprzedający złożył reklamację, jeśli są wątpliwości co do zasadności obciążenia opłatami. Problem polega na tym, że sprzedający niekoniecznie może widzieć interes w składaniu reklamacji - w końcu koszty i tak ostatecznie pokryłam ja, a z treści dyskusji wiem, że nie pała do mnie sympatią.
Nie mam pretensji do sprzedawcy - zawaliłam ja nie odbierając przesyłki, dziwi mnie postawa Allegro. Ma ktoś jakiś pomysł co w tej sytuacji?
@msniezek, czy mogę prosić o Twoją pomoc? Jesteś jedynym administratorem, który wypowiadał się w tym wątku - jest podstawa by odważyć obciązenie kosztami przesyłki zwrotnej przez InPost czy nie?
Z góry dziękuję za pomoc.
@m21 sprzedający nie powinien naliczać Ci takiej opłaty, ponieważ jej nie poniósł. Poprosiłam już o wypowiedź pracownika Allegro w dyskusji w tej sprawie. Poproszę Cię jeszcze o cierpliwość, mam nadzieję, że sprawa szybko się wyjaśni 🙂 Gdybyś miała jeszcze jakieś pytania, daj znać!
Witam, jak wygląda procedura w przypadku, gdy nieodebrałem paczkę, inpost zwrócił paczkę nadawcy, a ja zrezygnowałem z zakupu ?
Zakup ze Smartem? jak odstąpiłeś od umowy zakupu, kiedy?
Tak, z zakupem smart tylko, że jest dwuznaczna informacja bo niby jest "zwrot zgłoszony", a przesyłka została zwrócona nadawcy.