Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam społeczność. Podczas jednego z zakupów wykorzystałem kupon rabatowy o wartości 50 zł, ale musiałem anulować zakup bo wystąpił problem w połączeniu z bankiem. Jak mogę odzyskać ten kupon? Gdy wpisuję kod to pojawia się informacja, że został już wykorzystany. Z góry dzięki za pomoc. pozdrawiam
On wróci tu: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupony jeżeli nie to pisz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=9225c771-efb6-4de8-8580-76bd8d7c77eb tu masz opisane jeżeli te kupony masz na myśli: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/promocje-monety-i-kupony/jak-korzystac-z-kuponow-znizkowych-...
Udało się. Dziękuję pięknie za pomoc:-)
@Client:44517990 powinieneś mieć możliwość wykorzystania tego kuponu w formularzu płatności i dostawy w części "Twoje zniżki":
Sprawdź to proszę, aby ta sekcja była dostępna, konieczne jest wybranie płatności z góry 🙂
Witaj Monika:- Sprawdziłem i nadal go nie ma. Od transakcji minęło 6 dni. pozdrawiam serdecznie
@Client:44517990 cześć, powinien być widoczny, ponieważ ja widzę go w systemie. Czy na pewno zaznaczyłeś płatność z góry? Sprawdź jeszcze proszę w tej zakładce.
Jeśli go tam nie ma to podeślij proszę zrzut ekranu taki jak ja wcześniej z formularza dostawy i płatności z sekcji Twoje zniżki i z zaznaczoną płatnością z góry.
Witam, mam podobny problem. Realizowałem 8 grudnia zamówienie które anulowałem i bonu na 20 zł z tego zamówienia nie odzyskałem. Widnieje mi tylko do wykorzystania bon na 100 zł jak na screenie poniżej. Prosiłbym o pomoc jak odzyskać bon na 20 zł.
@wiolandaa Rozumiem, że chodzi o zamówienie nr 9f5c03b2-5823-11ec-86a1-df5462411232. Płatność ma wciąż status "rozpoczęta". Spróbuj ją anulować, przechodząc do szczegółów tego zakupu. Jeśli się nie uda, daj znać.
Tak, chodzi o to właśnie zamówienie. Jednak nie mogę go anulować bo ona ma juz status anulowana jak poniżej.
@wiolandaa Poprosiłam o anulowanie tej płatności. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się tutaj ponownie.
@wiolandaa Obecnie kupon powinien być ponownie dostępny do wykorzystania.
Kupon odzyskany. Dziękuje za pomoc 🙂
dzień dobry
Mam identyczny problem ponieważ kupiłam produkt na allegro z wykorzystaniem kuponu produkt został zwrócony a kupon jednym słowem przepadł
@piccola2010 Czy otrzymałaś już zwrot środków od sprzedawcy?
Udało się. Dziękuję pięknie za pomoc:-)