Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Szybkie pytanie. Jak wysłać próbę o zakup do administratora ? W którym to jest miejscu ?
Jak chcesz kupić Smarta to tu:https://allegro.pl/smart jak chcesz kupić towar z wysyłka Smart to musisz szukać ofert ze znaczkiem Smart.
Nie o to mi chodzi. Allegro family. Jak wysłać prośbę o zakup?
@ImtheGienia jeśli jesteś w Allegro Family w ofertach zobaczysz opcję "poproś o zakup" w tym miejscu:
Gdy organizator zaakceptuje lub odrzuci Twoją prośbę, damy Ci o tym znać mejlowo. Status prośby sprawdzisz też w Allegro Family w zakładce Moje konto. Aby to zrobić przejdź proszę do części Prośby o zakup i kliknij [zobacz].
Hej @LEW433! Tak, tzn. musiałam zaakceptować Twój obrazek, żeby był widoczny.
@la_nikaDlaczego?
@LEW433 wyjaśniam to i działam w tej sprawie. Dam znać gdy dowiem się dlaczego tak się stało, dobrze?
@LEW433 naprawione 👍 Powinieneś już móc bez akceptacji dodawać obrazy.
😊
A w aplikacji ?
@ImtheGienia w aplikacji również powinien być dostępny taki przycisk. Sprawdziłam, że Tobie Smart! nie jest udostępniany w ramach Allegro Family, więc to jest przyczyna dlaczego nie widzisz tego przycisku w ofertach. Skontaktuj się proszę z organizatorem Twojej rodziny.
Mam z żoną Allegro family ja mam aktywne Allegro Smart i widziałem opcję popros zakup aczkolwiek to dotyczy jednej rzeczy. Żona kupuje często parę rzeczy od jednego sprzedawcy i czy jest możliwość aby kupić to co ona ma w koszyku.
@Rambdalski raczej tylko pojedynczo. Zlikwidowano chyba listę życzeń.
Allegro Family w tym momencie kompletnie traci sens.
Całkowicie się zgadzam. Zwłaszcza, że tu prawo zadziałało wstecz.
Kupiliśmy rodzinnie smarta a nagle w połowie na mówią, że nie bo nie. A do tego także nie mam opcji "poproś o zakup" mimo, że jestem w allegro family
Mam taki sam problem jak twórca tego posta, prosze o pomoc w rozwiązaniu sprawy.
@Client:92115264 czy możesz napisać dokładnie jaki to problem?
Nie widzisz w ofertach opcji "poproś o zakup"?
Po dołączeniu do allegro smart nie widnieje mi przycisk poproś o zakup. Czy ktoś również posiada taki problem? Czy wina stoi po stronie organizatora?
Proszę o podpowiedź w jaki sposób można rozwiązać tę sytuację.