
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam! Odesłałem towar na naprawę gwarancyjną, która nie została uznana i aby otrzymać go z powrotem, sprzedający żąda żebym ja wydrukował etykietę. Jak to zrobić? Posiadam smart.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@jtommi1 z bezpłatnego nadania skorzystasz wyłącznie w przypadku zwrotu zamówienia zrealizowanego w ramach usługi Allegro Smart!
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Chcesz inpostem? to wejdź na stronę inpostu i tam opłać i wydrukuj do pdf etykietę, którą wyślesz sprzedawcy.
Możesz też skorzystać z brokerów: epaka.pl, apaczka.pl, furgonetka.pl, opłacić przesyłkę i wydrukować do pdf i wysłać do sprzedawcy.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję za odpowiedź. Założyłem konto na inpost, doładowałem konto, tylko jak zrobić żebym ja był odbiorcą, a serwis który chce etykietę nadawcą? Nie znajduję takiej opcji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
tu: https://inpost.pl/SzybkieNadania/pl
Jako nadawca wpisujesz te drugą stronę, jako odbiorca - siebie. I nie ma specjalnego znaczenia, jaki nr paczkomatu nadawcy wpiszesz. Paczkomat odbiorcy czyli ten Twój jest ważny 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Bardzo dziękuję za pomoc. Pozdrawiam