Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Zwracałem dwie paczki do jednego sprzedawcy przez "szybki zwrot Allegro". W obu paczkach były buty.
Wygenerowałem jeden kod zwrotu i do paczkomatu włożyłem obie paczki oddzielnie zapakowane, bez etykiet, ale na obu paczkach pisakiem napisałem kod zwrotu. Jedna paczka dotarła do sprzedawcy a druga zaginęła.
Po zgłoszeniu reklamacji w InPost otrzymałem odpowiedź, że "na podstawie systemów monitorujących paczkomat, stwierdzono nieprawidłowe nadanie przesyłki. Nadawca umieścił dwie przesyłki do jednej skrytki (...)".
Czy jest jeszcze szansa na uznanie mojej reklamacji?
@BodekP to pisz do InPostu, skoro wiedzą że były dwie paczki, niech Ci odeślą jedną 🙂 jak kurier jej nie przytulił to powinna być na magazynie paczek niezidentyfikowanych 🙂
Już mi odpisali, że odrzucają reklamację, bo nadałem paczki niezgodnie z regulaminem ( §7 pkt 2 (...) Nadawca może włożyć do skrytki Urządzenia Paczkomat tylko jedną przesyłkę.) .
Nieważne, że obie paczki były opisane, nieważny jest zapis na monitoringu, że włożyłem dwie paczki. Ważne, że nadałem paczki niezgodnie z regulaminem.
@BodekP primo kod zwrotu allegro to nie jest nr nadania paczki gdybyś wydrukował 2 etykiety z poziomu swojego panelu użytkownika to nic by się nie stało i miałbyś nr śledzenia w inpost. Więc pretensji do sprzedawcy nie miej bo on zgodnie z ustawą wstrzyma się z zwrotem kasy do chwili odbioru paczki czyli do czas bliżej nieokreślony do nieskończoności skoro inpost paczkę kolokwialnie ze żarł. Secundo jak napisałeś szybki zwrot allegro czyli usługa allegro to reklamuj u allegro że inpost pracując dla nich jako podwykonawca paczkę gdzieś zaorał.
Szanse na odzyskanie paczki są znikome. Miałem podobny przypadek gdzie InPost zasłaniał się swoim regulaminem przy odbiorze paczki i nic nie dało się zrobić. Paczka zniknęła a reklamacja została odrzucona. Niestety przy tej ilości przesyłek które codziennie obsługują nikt nie będzie się zajmował 1 paczką która została źle wysłana.
@BodekP ten numer nic nie znaczy, służy do nadania - otwarcia skrytki, wtedy dopiero jest przydzielany numer nadania, odwołaj się od reklamacji i poproś o poszukanie paczki podając co jest na niej napisane !
Sprzedawca też nic Ci nie odda bo paczki nie nadałeś 😞
@BodekP jeżeli inpost wie o 2 paczkach to ich ciśnij, odwołaj się od ich decyzji
co to znaczy
"na podstawie systemów monitorujących paczkomat, stwierdzono nieprawidłowe nadanie przesyłki."
skoro przyjęli przesyłki to niech wykonają usługę
@RED jak był by ogarnięty kurier to by wklepał na ekranie kod nadania i nadał paczkę a po chwili ją wyciągnął 😄
Sprawa zakończyła się pomyślnie.
Po odwołaniu się do InPost od ich decyzji oraz uwadze, że mają naganie na monitoringu, że wkładam dwie paczki do paczkomatu, paczka się znalazła.
Zadzwonił pan z InPostu z pytaniem dokąd ma wysłać paczkę, do mnie czy do sprzedawcy.
Dziękuję wszystkim za cenne uwagi 🙂