Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po wybraniu zwrotu towaru w opcjach odesłania NIE MA pobliskiego punktu Allegro ONE a WSZYSTKIE bliższe niż 20km opcje były PŁATNE (mam zrzut ekranu).
Taki to "darmowy zwrot". Ponieważ podjazd do oferowanych "darmowych" punktów to 15zł kosztów w paliwie, zostałem zmuszony do zapłacenia za kuriera. Paczkomat (12zł paliwo + 12zł za nadanie) też więcej niż 20zł za zwrot kurierem...
Chciałem złożyć reklamację przez Kontakt z żądaniem zwrotu tych pieniędzy. Ale nie - tam też się nie da - bo jeszcze użytkownik by zdołał złożyć reklamację. Przy próbie wysłania jest tylko komunikat:
Pracujemy nad jego rozwiązaniem. Odczekaj chwilę i spróbuj ponownie. W międzyczasie możesz też poszukać rozwiązania w Artykułach pomocy."
Odczekałem wiele chwil i to samo. Smart opłacony, nowe "AI" w Allegro tak doskonale dobrało "darmowe" opcje żeby użytkownik czasem nie skorzystał i wolał zapłacić. A formularz kontaktowy tez inteligentnie nie przyjmuje reklamacji.
@ohir przecież w regulaminie nie ma że darmowy zwrot to najbliższy punk, dalej masz darmowe tyle że trzeba gibać, a z tego co kojarzę w punktach też można nadawać zwroty ?
Podaj adres punktu i numer zamówienia @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ sprawdzą co tam zaszło ?
"z tego co kojarzę w punktach też można nadawać zwroty"
Też tak kojarzyłem ale najwyraźniej źle kojarzyłem. Rzadko zwracam cokolwiek (czytanie negatywów się opłaca) a teraz przy wyborze sposobu zwrotu "darmo" miałem tylko punkt DPD (tak AllegroĆwierćInt wybrało sobie samo kuriera dostawy wcześniej) oraz _placówkę_ poczty (wydrukuj sobie etykietę). Jedno wycieczka 25km, drugie 22km.
"dalej masz darmowe tyle że trzeba gibać,"
No i tu "inteligencja" tak dobrze dobiera, żeby się nie opłacało "gibać". Punkt One mam wycieczkę rowerem, albo i na nogach parę km, i na to byłem przygotowany.
e8ff60b4-2acf-395d-9e04-af1dea089f75/oferta/25d30850-2e85-11ef-89a9-b3ba18b0769d
@ohir raz piszesz o DPD a innym o punktach One ? zwrot jest tym czym zamawiasz, więc jak masz daleko do DPD zamawiaj One to będziesz miał blisko do punktu 🙂
@kostas11"zamawiaj One"
Zapewne temu właśnie ma służyć utrudnianie zwrotu.
@kostas11 to pewnie była przesyłka łone tylko obsługiwana przez DPD , nie wiem jak ze zwrotami , ale np. E-paka nie przyjmuje DPD - pickup oraz DHL- parcell , dobrze chociaż , że Orlena biorą , rozwiązał mi się problem z delivery
@mdrogeria e-paka przyjmuje łony - wszystkie 😄
@kostas11 ale czy zwroty ?
Akurat nie była, ale tak - ten One odbiera od tego samego kuriera DPD.
Reklama że "darmowy zwrot w każdym punkcie" jest no właśnie tylko "reklamą". Dotyczy teraz wyłącznie własnego "One". A o rzeczywistości użytkownik się dowiaduje dopiero przy próbie zwrotu. Np. tego, że zwroty przez paczkomat nie tak dawno "uniwersalne" już są tylko płatne.
Próba reklamacji wciąż ma błąd. Odpuszczam teraz, spróbuję jutro. To co trzeba zrobić teraz to jak najszerzej informować innych nieświadomych o tym że wszelkie obietnice "Smart" odnoszą się wyłącznie do "Allegro One" — reszta po cichutku stała się dodatkowo płatna. I nawet nie można już samemu wybrać kuriera.
@ohir reklama reklamą ale regulamin smarta zatwierdziłeś 🙂
a. możliwe metody zwrotu Towarów określone są szczegółowo na liście dostępnej pod adresem: https://na.allegro.pl/metody-dostawy-smart;
@ohir wyjaśniam to, dam znać gdy otrzymam odpowiedź.
@ohir zwróciliśmy Ci opłatę za ten zwrot, wyjątkowo dlatego, że nie mogłeś skontaktować się przez formularz, na przyszłość jeśli taki problem się pojawi skontaktuj się za pomocą formularza.