Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy jest bezpośrednim kontakt do kierownika w sprawie zachowania konsultanta, który pomimo mojego sprzeciwu i tłumaczenia wyłączył mi usługę Smart. Specjalnie udał że nie wie o co mi chodzi po czym rozłączył się.
Nie ma.
To nie działu jakości, czy obsługi który sprawdza jak pracują konsultanci albo jakiegoś kierownika?
@remek_luba a to było telefonicznie czy czat?
Messenger
@remek_luba złóż skargę przez formularz kontaktowy
Wiem, tylko że to rozpatruje zwykły konsultant. A ja chciałem pokazać osobom wyżej jak wygląda jakość obsługi i wyszkolenie pracowników. Chyba trzeba powalczyć przez Rzecznika Konsumentów.
Złóż reklamacje na doradcę zostanie rozpatrzona przez dział reklamacji
Jak to wygląda w praktyce, konsultant poniesie jakieś konsekwencje czy wszystko pójdzie pod dywan?
@remek_luba nie oczekuj, że ktoś rzeczowo rozpatrzy coś takiego dalej w allegro,
zawsze będzie będą twierdzić, że jest wszystko okej
będzie im tylko przykro
@remek_luba kiedy to miało miejsce? w weekend?
Tak, w niedzielę. A co to ma za znaczenie?
w niedzielę siedzą studenci i odpisują gotowcami bez pojęcia o prawie i przepisach
Podpowiesz jak z kontaktować się z kimś z allegro?
ponów na tygodniu tym samym sposobem kontakt przez formularz
Wiesz coś w tej sprawie?
Napisałem reklamację na konsultanta i właśnie dostałem odpowiedź, i okazuje się że to on sam ja rozpatruje 😁
I co, ukarał się?
Nie wie o co chodzi.
Słaba pamięć, może dlatego tam pracuje.