Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Korzystałam z Allego Smart tylko mi wygasł kilka tygodni temu. Zrobiłam zakup Smart i zamiast subskrypcja zaczynać się od dnia dzisiejszego to jest od kilka tygodni wstecz. Czemu tak jest, jak mam zapłacone od dzisiaj to powinno być rok od np. 17.07.2024 do 17.07.2025, a nie że jest kilka tygodni wstecz zakończenie.
Dziękuję
@aga86257 Przedłużyłaś subskrypcję usługi w czasie trwania okresu wypowiedzenia (2 tygodnie), dlatego data się nie zmieniła.
Dziękuję za odpowiedz. Tak że trzeba poczekać dwa tygodnie okresu wypowiedzenia żeby data się zmieniła.
Dziękuję.
@aga86257 W przyszłości musisz wykupić usługę dopiero po zakończeniu okresu wypowiedzenia. Wtedy będzie się pojawiać nowa data rozpoczęcia i zakończenia subskrypcji.
Mam ten sam problem, czy da się to jakoś odkręcić.
@remek_luba wypowiedzieć płacąc za ten czas co już wyszedł (potrącą częśc wpłaty) odczekać aż wygaśnie z okresem wypowiedzenia i kupić potem 2x
@remek_luba Jaki, Smart cofa się tylko do 14dni.
Nie rozumiem?
@remek_luba Otrzymałeś już wyjaśnienie od doradcy, że nie ma możliwości, by cofnąć zakup, a jedynie możemy anulować subskrypcję.