Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy jest bezpośrednim kontakt do kierownika w sprawie zachowania konsultanta, który pomimo mojego sprzeciwu i tłumaczenia wyłączył mi usługę Smart. Specjalnie udał że nie wie o co mi chodzi po czym rozłączył się.
Czyli wychodzi na to ze pracownicy allegro nie chca pamietac o odwalanych przez siebie dziadostwach i maja syndrom wyparcia ze swiadomosci
Ja widzę że to wszystko strata czasu. Nie maja konkurencji i robią co chcą.
@remek_luba Reklamacja miała zostać przez tego doradcę jedynie przejęta i przekazana do odpowiedniego zespołu.
A została przyjęta, piszesz że miała.🤔
Doradca sam na siebie reklamacje przyjął . To pewne że ją nie przekaże do działu reklamacji
@Agent555 Nie ma możliwości, by taka sytuacja miała miejsce. Każdy z naszych doradców cechuje się pełnym profesjonalizmem. 🙂
Na pewno.🙂
@LEW433 Ostatecznie zrobił to inny doradca. @remek_luba Otrzymał od nas potwierdzenie mailowe złożenia reklamacji.
Jak dostanę odpowiedź to zamieszczę tutaj informacje jak bardzo przykro jest Allegro. Wiem że w korporacji trzeba mówić co karzą, ale z tym profesjonalizmem to nawet przy tej liczbie pracowników to niemożliwe.