Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam allegro smart. Kupiłam pokrowiec na sofę, ale niestety nie pasuje mi. Przy zwrocie okazuje się, że muszę zapłacić za odesłanie.
To że ty masz smarta nie znaczy że również sprzedawca go udostępnia. Zwrot bez smarta "nie pasuje mi" jest płatny . Dlaczego sprzedawca miałby pokrywać koszt zwrotu nieprzemyślanego zakupu? Sprzedawca zmarnował sporo czasu na spakowanie i wysyłkę .
@edyta7201 I tu się wszystko zgadza, Ty masz sprzedający ma tylko ze Smart działa na terenie Polski, a Ty musisz odesłać zapewne do Chin, ale jak towar niesprawny to reklamuj a wówczas inaczej to działa. Natomiast jak zakup ze Smartem na terenie kraju to zwrot musi być darmowy, w razie czego pytaj tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e
W tej ofercie adres do zwrotu (przy odstąpieniu od umowy) jest polski więc nie powinno być problemu.
Napisz przez formularz kontaktowy, opisz problem i poproś o wygenerowanie etykiety do darmowego zwrotu.
Chyba, że zgłaszasz reklamację to już inny temat.
@edyta7201w zależności od metody dostawy, przysługuje Ci darmowy zwrot produktu w ramach Allegro Smart! Tabelę z metodami zwrotu znajdziesz w artykule. Pamiętaj, że na odstąpienie od umowy masz 14 dni od momentu odebrania przedmiotu (sprzedający może ten okres wydłużyć). O tym, jak zwrócić produkt w ramach Allegro Smart! przeczytasz tutaj.
@edyta7201 jaką metodę dostawy wybrałaś?