Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mój smart jest jeszcze aktywny do 29.112023 i nie mogę dokonać zakupu w dniu dzisiejszym ? Czy muszę opłacać kolejne miesiące czy mogę do 29.11 skorzystać z obecnego pakietu ? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Nie, Smart ma okres wypowiedzenia 14dni i przez ten czas nadal jest aktywny, najlepiej opłacić go po 15dniach i masz te 14dni za darmo. Powód musi być inny.
@Visa12 powinnaś mieć możliwość opłacenia Smart! już dzisiaj, natomiast w razie czego usługa będzie aktywna do 14.12.2023, ponieważ do tego dnia obowiązuje okres wypowiedzenia.
Co się dzieje, gdy próbujesz opłacić Smart? Pojawia się jakiś komunikat?
Ja rozumiem , ze mogę opłacić również to , ze mogę zrezygnować z Allegro smart - jednak moje pytanie było mie precyzyjne
jesli mam opłacony aktywny do 29.11 smart to czemu nie mogę dokonać zakupów za pomocą aktywnego smarta ?
@Visa12 może w ofercie nie ma Smart!, podaj proszę jej numer lub link, sprawdzę to 🙂
@Visa12 Pokaż link do oferty w której chcesz dokonać zakupu.
@Visa12 czy wybierasz odbiór w punkcie jako metodę dostawy? Czy na pewno jesteś zalogowana na koncie z którego tutaj piszesz?
Tak jestem , może to wina , ż z tel a nie kompa .
@Visa12 nie, to nie powinno mieć wpływu w aplikacji o ile jesteś zalogowana na właściwe konto oraz wybierasz dostawę do punktu odbioru Smart! powinno być dostępne.
Prześlij proszę zrzut ekranu z formularza płatności i dostawy na którym widać jaką metodę dostawy wybierasz oraz zrzut ekranu na którym widoczne jest na jakie konto jesteś zalogowana.
@Visa12 Jaką metodę dostawy wybierasz?
Myślę , ze odchodzimy już od sedna pytania . Dziękuję za taka odpowiedź . Pytanie było czemu nie mogłam skorzystać z aktywnego jeszcze smarta
Kończę ta dywagację
@Visa12 Pytamy o metodę dostawy bo jeśli chcesz wybrać np. dostawę kurierem to minimalna kwota zamówienia aby mieć darmową dostawę SMART wynosi 65 zł a w wypadku tej aukcji nie będzie ona spełniona.
Ta informacja jest zamieszczona i moje funkcje poznawcze ogarniają różnicę ?
Nadal nie otrzymuję odpowiedzi na moje pytanie i dalsza kontynuacja nie ma już sensu
@Visa12 Jest wielu którzy różnicy nie ogarniają - stąd pytania.
Niemniej - powodzenia 🙂
@Visa12 przyznam, że nie rozumiem Twojego podejścia.
Odpowiadając na zadane pytanie: nie musisz opłacać kolejnego okresu, Smart! jest aktywny na Twoim koncie i możesz z niego korzystać.
Nie jesteśmy w stanie zalogować się na Twoje konto i sprawdzić, dlaczego Smart! nie działa w podesłanej ofercie, stąd dodatkowe pytania.
Możliwe, że wybierasz płatność kurierem jak wskazał @komis-bell lub że nie jesteś zalogowana na telefonie na właściwe konto.
Bez Twoich odpowiedzi nie jesteśmy w stanie stwierdzić, dlaczego Smart! nie działa.