Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry!
Moja żona miała Smarta, ale skończył się 17 grudnia. Ale ja mam aktywnego Smarta. Chciałem się z nią podzielić. Utworzył grupę i dodał ją.
Ale na koncie żony ciągle pokazuje "wygasa! Smart" (pomimo faktu, że juz wygasł 17 grudnia), a kiedy próbuje dodać przedmiot z Smart dostawą do koszyka, ciągle wymaga zapłaty za Smart.
U siebie mogę przełączyć "podzel się Smartem" / "przestań dzielić się ", ale nie ma to żadnego wpływu na konto żony. Na koncie żony nigdzie nie znalazłem anulowania tego "wygasającego" Smarta.
Jak rozwiązać ten problem? Dziękuję.
@cyclone125 smart jest jeszcze aktywny 14 dni od 17 grudnia. Czyli w styczniu powinieneś mieć możliwość dołączenia żony go swojej grupy.
Czyli można kupować, korzystając z bezpłatnej wysyłki i nie musisz ponownie płacić za Smart?
W jakiś sposób jest to nielogiczne takie zachowanie tej strony.
Ale dzięki za informację! 👍
@cyclone125 14 dni to okres wypowiedzenia, w którym usługa nadal jest aktywna. Albo przedłużasz albo nie.