anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę podzielić się Smartem z osobą z rodziny

MAMY ROZWIĄZANIE!
cyclone125
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry!

Moja żona miała Smarta, ale skończył się 17 grudnia. Ale ja mam aktywnego Smarta. Chciałem się z nią podzielić. Utworzył grupę i dodał ją.

Ale na koncie żony ciągle pokazuje "wygasa! Smart" (pomimo faktu, że juz wygasł 17 grudnia), a kiedy próbuje dodać przedmiot z Smart dostawą do koszyka, ciągle wymaga zapłaty za Smart.

U siebie mogę przełączyć "podzel się Smartem" / "przestań dzielić się ", ale nie ma to żadnego wpływu na konto żony. Na koncie żony nigdzie nie znalazłem anulowania tego "wygasającego" Smarta.

Jak rozwiązać ten problem? Dziękuję.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
Client:44052296
#21 Demiurg#

@cyclone125 smart jest jeszcze aktywny 14 dni od 17 grudnia. Czyli w styczniu powinieneś mieć możliwość dołączenia żony go swojej grupy.

oznacz moderatorów
cyclone125
#8 Zapaleniec#

Czyli można kupować, korzystając z bezpłatnej wysyłki i nie musisz ponownie płacić za Smart?
W jakiś sposób jest to nielogiczne takie zachowanie tej strony.
Ale dzięki za informację! 👍

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@cyclone125 14 dni to okres wypowiedzenia, w którym usługa nadal jest aktywna. Albo przedłużasz albo nie.

oznacz moderatorów