Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Za 3 dni kończy mi się czas na zwrot. Tylko, że zwrot został dokonany 22 maja. Nie otrzymałam żadnego potwierdzenia o nadaniu zwrotu. Trochę umknął mi ten brak informacji, po prostu zapomniałam o tym zwrocie. Wczoraj, sprawdzając szczegóły dopatrzyłam się, że zwrot jest zgłoszony ale wciąż czeka na nadanie! A kod zwrotu jest wciąż aktualny. Co mam zrobić? Zostało mi mało czasu... @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
A infolinia?
Tak, zadzwonię, ale dopiero jutro. Dzisiaj infolinia nie działa
@olikofreno W takiej sytuacji skontaktuj się z Przewoźnikiem i zgłoś nadanie zwrotu. Podaj jak najwięcej informacji (miejsce zwrotu, datę, wygląd przesyłki etc.)
Tak zrobię, dziękuję