Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Zakupiłem akcesoria do łazienki w związku z dostawa w ciągu jednego dnia roboczego (23.04). Zaraz potem okazuje sie że przesyłka dotrze do mnie dopiero po 18 maja !!!. Próbowałem sie dodzwonic pod wskazany nr - dw razy mnie rozlączyli przy trzeciej próbie dozwoniłem sie i Pan z kórym rozmawiałem stwierdził ze nie doczytałem że jest to przedsprzedaż i wysyłka dopiero po 14 maja !!!. Sprawdziłem nic takiego nie ma na tej aukcji.
Wysyłam zgłoszenie do Rzecznika Praw Konsumenta - Nie polecam. Wszystki wskazuje na to ze proponują do sprzedazy towar któym nie dysponuja
@wojt_ws Ty nigdzie nie dzwoń, tylko otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i w niej zgłoś problem. Aukcja nie może wprowadzać w błąd, nie może być napisane, że dostawa w ciągu jednego dnia i jednocześnie dopiero 18 maja. To niezgodne z zasadami. W takiej sytuacji sprzedawca musi Ci niezwłocznie oddać pieniądze. W Dyskusji sprzedawca ma obowiązek się wypowiedzieć w ciągu 24 godzin i tam Cię nie będzie zwodził jak przez telefon bo wie, że Dyskusji przygląda się pracownik Allegro. Po 24 godzinach, jeśli nie odda pieniędzy, poproś tam o interwencję Allegro, wtedy szybko pieniądze zwróci. Na koniec wystaw mu zasłużony komentarz.
@xyz96 A co pomoże dyskusja jak klient nie doczytał że sprzedawca ma wystawiony towar w przedsprzedaży i podany termin po którym wysyła. Po prostu się pospieszył i nie przeczytał opisu.
@mwmonety Dyskusja pomoże w rozwiązaniu problemu, od tego są Dyskusje. Kupujący informuje tu, że widział w ofercie datę dostawy 23.04 i jednocześnie sprzedawca podaje mu termin 18 maja.
Tak działa przedsprzedaż, sprzedawca poinformował Cie że oferta zostanie wysłana od dnia 14.05 a nadanie paczki trwa tego samego dnia lub też 1 dzień
Rzecznik tu nie pomoże, jeśli oferta miała oznaczenie przedsprzedaży, to tylko i wyłącznie Twoja wina że nie doczytałeś
Nie słuchał bym porad o wystawieniu negatywa i rozpoczynaniu dyskusji, w systuacji jeśli sprawa jest po stronie sprzedawcy, może on zglosić Cie do sądu za celowe działanie na niekorzyść firmy, gdzie przegrasz z racji tego że nie doczytałeś wszystkich warunków umowy.
@wojt_ws widzę, że kupowałeś dwa przedmioty - jedna oferta rzeczywiście jest z wysyłką natychmiastową, ale druga jest w przedsprzedaży. Nikt tu nikogo nie naciągnął. Pamiętaj, aby dokładnie zapoznawać się ze szczegółami zamówienia (szacowany termin realizacji widziałeś też podczas finalizacji zamówienia).
@xyz96 Szkoda, ze w takiej sytuacji wyzwany od naciągaczy sprzedawca nie może wystawić „zasłużonego komentarza” klientowi.
@Qwin_sklep Niestety, nie ma już takiej możliwości, ponieważ w związku z tym było mnóstwo nadużyć. Za zasłużony negatyw kupujący był karany negatywem odwetowym także wtedy, gdy w pełni się wywiązał z transakcji. Zniechęcało to do ostrzegania innych kupujących przed problemami transakcyjnymi.