anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Oferta w przedsprzedaży

wojt_ws
#7 Wielbiciel#

Witam

Zakupiłem akcesoria do łazienki w związku z dostawa w ciągu jednego dnia roboczego (23.04). Zaraz potem okazuje sie że przesyłka dotrze do mnie dopiero po 18 maja !!!. Próbowałem sie dodzwonic pod wskazany nr - dw razy mnie rozlączyli przy trzeciej próbie dozwoniłem sie i Pan z kórym rozmawiałem stwierdził ze nie doczytałem że jest to przedsprzedaż i wysyłka dopiero po 14 maja !!!. Sprawdziłem nic takiego nie ma na tej aukcji. 

Wysyłam zgłoszenie do Rzecznika Praw Konsumenta - Nie polecam. Wszystki wskazuje na to ze proponują do sprzedazy towar któym nie dysponuja

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

xyz96
#21 Demiurg#

@wojt_ws Ty nigdzie nie dzwoń, tylko otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i w niej zgłoś problem. Aukcja nie może wprowadzać w błąd, nie może być napisane, że dostawa w ciągu jednego dnia i jednocześnie dopiero 18 maja. To niezgodne z zasadami. W takiej sytuacji sprzedawca musi Ci niezwłocznie oddać pieniądze. W Dyskusji sprzedawca ma obowiązek się wypowiedzieć w ciągu 24 godzin i tam Cię nie będzie zwodził jak przez telefon bo wie, że Dyskusji przygląda się pracownik Allegro. Po 24 godzinach, jeśli nie odda pieniędzy, poproś tam o interwencję Allegro, wtedy szybko pieniądze zwróci. Na koniec wystaw mu zasłużony komentarz.

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

@xyz96 A co pomoże dyskusja jak klient nie doczytał że sprzedawca ma wystawiony towar w przedsprzedaży i podany termin po którym wysyła. Po prostu się pospieszył i nie przeczytał opisu. 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@mwmonety Dyskusja pomoże w rozwiązaniu problemu, od tego są Dyskusje. Kupujący informuje tu, że widział w ofercie datę dostawy 23.04 i jednocześnie sprzedawca podaje mu termin 18 maja.

oznacz moderatorów

Protier_pl
#9 Pomysłodawca#

Tak działa przedsprzedaż, sprzedawca poinformował Cie że oferta zostanie wysłana od dnia 14.05 a nadanie paczki trwa tego samego dnia lub też 1 dzień 

 

Rzecznik  tu nie pomoże, jeśli oferta miała oznaczenie przedsprzedaży,  to tylko i wyłącznie Twoja wina że nie doczytałeś

Nie słuchał bym porad o wystawieniu negatywa i rozpoczynaniu dyskusji, w systuacji jeśli sprawa jest po stronie sprzedawcy, może on zglosić Cie do sądu za celowe działanie na niekorzyść firmy, gdzie przegrasz z racji tego że nie doczytałeś wszystkich warunków umowy.

oznacz moderatorów

msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@wojt_ws widzę, że kupowałeś dwa przedmioty - jedna oferta rzeczywiście jest z wysyłką natychmiastową, ale druga jest w przedsprzedaży. Nikt tu nikogo nie naciągnął. Pamiętaj, aby dokładnie zapoznawać się ze szczegółami zamówienia (szacowany termin realizacji widziałeś też podczas finalizacji zamówienia).

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności

   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów

Qwin_sklep
#11 Animator#

@xyz96 Szkoda, ze w takiej sytuacji wyzwany od naciągaczy sprzedawca nie może wystawić „zasłużonego komentarza” klientowi. 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Qwin_sklep Niestety, nie ma już takiej możliwości, ponieważ w związku z tym było mnóstwo nadużyć. Za zasłużony negatyw kupujący był karany negatywem odwetowym także wtedy, gdy w pełni się wywiązał z transakcji. Zniechęcało to do ostrzegania innych kupujących przed problemami transakcyjnymi.

oznacz moderatorów