anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Opłaciłam Allegro Smart dn.9.06.2024, ale nie mogę robić zakupów używając tej formy od 1,5 miesiaca

Client:77735448
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. Nazywam się Katarzyna [edycja] 9.06 opłaciłam  Allegro Smart,  ale od 1.5 miesiąca nie mogę zamówiać z tą opcją na Allegro. Ktoś włamał mi się  na konto i od nowa musiałam wszystko ustawiać. Czy możecie sprawdzić i ponownie ustawić Allegro Smart 

Screenshot_2024-08-19-10-17-05-89_f541918c7893c52dbd1ee5d319333948.jpg

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

LEW433
#21 Demiurg#

A nie masz tego Smarta na innym koncie, miałaś tylko 1konto?

oznacz moderatorów

Client:77735448
#7 Wielbiciel#

Mam tylko jedno konto

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Dzień dobry @Client:77735448! Na koncie, z którego piszesz, Smart! jest aktywny, a w ostatnich zamówieniach korzystałaś z darmowej dostawy w ramach tego programu. Czy możesz napisać bardziej szczegółowo, na czym polega problem? Może w ofercie, która Cię interesuje, sprzedający nie udostępnia metod Smart? 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:77735448
#7 Wielbiciel#

Niestety nie mogę robić zakupów z opcją Smart

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

A co dokładnie stoi na przeszkodzie?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:77735448 ale co się dzieje, że nie możesz robić zakupów ze Smart? Smart jest aktywny na kocnie z którego piszesz, więc powinnaś obić zakupy bez problemów. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów