Opłaciłam Allegro Smart dn.9.06.2024, ale nie mogę robić zakupów używając tej formy od 1,5 miesiaca
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry. Nazywam się Katarzyna [edycja] 9.06 opłaciłam Allegro Smart, ale od 1.5 miesiąca nie mogę zamówiać z tą opcją na Allegro. Ktoś włamał mi się na konto i od nowa musiałam wszystko ustawiać. Czy możecie sprawdzić i ponownie ustawić Allegro Smart
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A nie masz tego Smarta na innym koncie, miałaś tylko 1konto?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam tylko jedno konto
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry @Client:77735448! Na koncie, z którego piszesz, Smart! jest aktywny, a w ostatnich zamówieniach korzystałaś z darmowej dostawy w ramach tego programu. Czy możesz napisać bardziej szczegółowo, na czym polega problem? Może w ofercie, która Cię interesuje, sprzedający nie udostępnia metod Smart?
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Niestety nie mogę robić zakupów z opcją Smart
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A co dokładnie stoi na przeszkodzie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:77735448 ale co się dzieje, że nie możesz robić zakupów ze Smart? Smart jest aktywny na kocnie z którego piszesz, więc powinnaś obić zakupy bez problemów.
Moderatorka