anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pakiet Smart

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:89050927
#1 Nowicjusz#

Cześć, 

Pisze w sprawie pakietu Smart. Skończył mi się już około 2 tygodnie temu, nie przedłużałam, nie opłacałam kolejnego miesiąca, a ja nadal mogę z niego korzystać. Próbowałam zrezygnować niestety nie podziałało. Czy wdał się jakiś błąd?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
xyz96
#21 Demiurg#

To nie błąd. Po zakończeniu okresu obowiązywania Smart jesteś w 14-dniowym okresie wypowiedzenia umowy. W tym czasie Smart jest nadal aktywny. Jeśli przykładowo kupujesz Smart na miesiąc, korzystasz z niego miesiąc + 14 dni.

oznacz moderatorów
Client:89050927
#1 Nowicjusz#

aaa dziękuje pięknie 🙂 już wszystko jasne.

 

Pozdrawiam 🙂

oznacz moderatorów