Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Opłacam regularnie Allegro Smart już od paru lat. I tak jest na bieżąco opłacone. Pomimo tego zablokowano mi możliwość korzystania z darmowej dostawy. Co mam robić.
@Client:35761585 zerknij sobie tu -https://allegro.pl/smart może znajdziesz przyczynę , a najlepiej wezwiemy @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Co mi przychodzi na myś.... nie opłacony ,,smart ,, kombinujesz na innym koncie , nie na tym co masz smarka opłaconego .
@Client:35761585 a spełnione są wszystkie warunki zakupu ze smart? (znaczek, cena, transport)
@Client:35761585 sprawdziłam to i Smart! na Twoim koncie jest opłacony do 16.12.2022 roku. Możesz korzystać z darmowych dostaw o ile spełnione są inne warunki, m.in. taki, że oferta ma oznaczenie Smart!, zakup jest na odpowiednią kwotę i wybrałaś metodę dostawy oznaczoną jako Smart!
Jeśli oferta, którą chcesz kupić spełnia te wszystkie warunki, a nie możesz skorzystać ze Smart, podeślij proszę jej numer, sprawdzę to 🙂
Dziękuję bardzo za szybką odpowiedź. Oczywiście moja wina bo przy sprzedającym nie ma znaczka "Smart". Jestem już 65+ i pewnie dlatego już mam jakieś problemy 😱😱😱🤪🤪🤪
@Client:35761585 65+ ? to przecież druga młodość 😍
@Client:35761585 dziękuję za wiadomość! Ja mam trochę mniej lat, a też mi się zdarzają takie pomyłki, nie ma się czym przejmować 😉 Polecamy się na przyszłość 😊