Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam! Problem mój polega na tym że zamówiłem produkt do paczkomatu InPost i niestety nie zdołałem go odebrać, przez co wrócił do nadawcy. Skontaktowalem się ze sprzedawcą i zapytałem czy możliwa jest ponowna wysyłka. Dostałem wiadomość zwrotna że owszem ale muszę najpierw za pośrednictwem Allegro zapłacić za ponowna wysyłkę. I teraz moje pytanie, gdzie mogę to zrobić? Nigdzie nie widzę takiej opcji. Mam jedynie możliwość zapytania o produkt, zwrot produktu, możliwość ponownego zakupienia produktu ale nigdzie nie mam opcji ponownego opłacenia przesyłki. Dziękuję z góry za wszelką pomoc.
@DJ_Chmielo możesz w takim przypadku zrobić dopłatę do zamówienia - ta opcja będzie dostępna jedynie przez przeglądarkę. Przejdź do zakładki Moje zakupy, następnie wybierz szczegóły zakupu i tu będzie dostępna opcja "dopłać". Więcej o dopłacie przeczytasz w tym artykule. 😊