Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kolejny raz gdy kupiłam coś zapłaciłam za paczkę wysyłka smart kurier zwrócił moja paczkę bez kontaktu ze mną twierdząc ze paczka uszkodzona, a to nie prawda jak rozwiązać ten problem z kurierem ??? Raz właśnie kurier się umówił ze mną na 13 po czym 12 30 zwrócił moja paczkę a byłam w domu i jego nie było potem nie odebrał telefonu
Zgłoś problem do sieci w jakiej obsługuje rejony ten kurier.
@sabi1985 czy problem dotyczy zamówień o numerach 0dc86680-3bfc-11f0-b7a1-fbd378d64125 oraz 9978b460-3bfb-11f0-a248-292fcd46f947? Jeśli tak, to tutaj możesz zgłosić do nas reklamację lub skontaktować się z nami przez ten formularz.
Tak ta paczka i druga paczka która została też wczoraj odesłała niby uszkodzone a na pewno to nie prawda od jakiegoś czasu jest taki problem zwracają moje paczki niby uszkodzę moje koty zostały bez jedzenia wczoraj i żwirku a paczki zapłacone to chyba coś nie tak