anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z przesyłkami do paczkomatu , przychodzą na obcy numer telefonu.

ZYGAKOMPSKLEP
#7 Wielbiciel#

Witam. Korzystam z allegro smart i zamawiam sporo paczek paczkomatem. wszystkie paczki przychodziły wcześniej na numer 695616358. Od tego piątku paczki zaczęły przychodzić na numer 793308848 którego nie jestem właścicielem. Na allegro nie zmieniałem numeru i wszystkie dane w systemie są poprawne, aplikacja na telefonie która była do numeru 695616358 nie otrzymuje nowych paczek. Udało mi się skontaktować z numerem tej osoby i odebrałem od niej 4 paczki które były moje. Nie wiem jak dalej mam rozwiązać tą sprawę bo nie będę prosił osoby która też prowadzi działalność aby codziennie wysyłała mi moje kody do paczkomatu a kolejne paczki właśnie zmieniły status na wysłane a na moim telefonie nie ma żadnej wiadomości jak i w aplikacji powiązanej z telefonem. POMOCY!

oznacz moderatorów
40 ODPOWIEDZI 40

xyz96
#21 Demiurg#

@ZYGAKOMPSKLEP Co to znaczy "numer jest jeszcze inny" ? Pisz precyzyjnie.

Tutaj https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/dane-konta/ masz podany numer telefonu, na który nie otrzymujesz kodów odbioru?

Od jak dawna masz tam wpisany ciągle ten sam numer? Zmieniałeś tam coś ostatnio? Miałeś spór otworzyć, zapytaj tam sprzedawcę, skąd wziął ten nieprawidłowy numer telefonu i podał go do InPost.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@ZYGAKOMPSKLEP Numer, który wskazał Ci dziś nasz pracownik w wiadomości mailowej, był wpisywany w formularzach dostaw przed płatnościami za zakupy, dlatego też ten numer przekazaliśmy do Inpost w celu realizacji przesyłek. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

@_HolaOla_  Wczoraj drugi już klient do mnie dzwonił że nie otrzymał powiadomienia na swój telefon o dostarczeniu przesyłki przez paczkomat in post ,proszę sprawdź co jest grane  jego nick h_kula nr aukcji 9866195399 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mwmonety Bardzo chciałabym Ci pomóc i odpowiedzieć na Twoje pytanie, ale nie mam dostępu do tego typu informacji. W tej sprawie Kupujący może zgłosić się bezpośrednio do Inpostu. Wszystkie możliwości kontaktu z BOK znajdziesz we wcześniejszej wypowiedzi Inpostu w tym wątku. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ Nie, w tej sprawie kupujący składa reklamację sprzedawcy. Z InPostem nie zawierał żadnej umowy i InPost nie jest dla niego stroną.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@xyz96 Przed złożeniem jakiejkolwiek reklamacji, Kupujący może zwrócić się do Inpostu z pytaniem, dlaczego nie otrzymał takiego powiadomienia. Po otrzymaniu odpowiedzi Kupujący może sam zdecydować czy warto składać reklamację, czy nie ma takiej potrzeby, bo np. sprawa się wyjaśniła już na tym etapie, po bezpośrednim kontakcie. 

Doskonale wiem, że według Ciebie wszelkie wąpliwości powinny być roztrzygane wyłącznie na drodze formalno-prawno-urzędowej, ale niektóre sprawy można wyjaśnić innymi sposobami, oszczędzając przy tym mnóstwo czasu i nerwów. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

ZYGAKOMPSKLEP
#7 Wielbiciel#

Numer został zmieniony na mój prywatny na który wcześniej nic nie otrzymywałem ale skoro najpierw przychodzi wszystko na numer firmowy przez kilka lat a nagle jest to zmiana numeru na jakiś obcy pana prowadzacego autokomis (po rozmowie telefonicznej bo na mailu miałem ten numer do odbioru paczki) A następnie zmienia się na mój prywatny to muso być coś nie tak, sprawa na ten moment zakońcona bo udało mi się odebrać paczki z tego numeru po zainstalowaniu aplikacji której na tym numerze nie było wcześniej... Ktoś popełnił błąd ale się do tego nie przyzna. Zobaczymy jak beda przychodziły kolejne paczki, w systemie ustawiłem wszystkie numery na firmowy bo wcześniej były podane 2 numery ale do paczek zawsze był firmowy. 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

‌‌@_HolaOla_ 👍

________
Κώστας
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ Jako pracownik Allegro napisałaś, że kupujący musi zgłosić problem do InPost - wprowadzasz tym w błąd. Nie po raz pierwszy.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@xyz96 Nikt z nas nie jest nieomylny. Poprawiłam już ten wyraz w mojej wypowiedzi, by nie wprowadzał w błąd. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

@xyz96 Jasne że złożę reklamację jak będzie potrzeba ale póki co tak ja jak i mój klient chcielibyśmy wiedzieć co stało się z tą przesyłką i dlaczego jak ją nadałem w paczkomacie to on nie otrzymał informacji o nadaniu ani kodu odbioru i jest to trzecia przesyłka w dniu wczorajszym o jaką się klienci pytają a do tej pory z in postem nie było takiego problemu.

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@mwmonety  Spróbuj bypass :

Dzwonisz na infolinie 722 444 000, wybierasz info o paczkach do paczkomatu potem status paczki, numer telefonu i wprowadzasz numer paczki i wybierasz komunikat wyślij ponownie kod odbioru.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

@pinsplash Dzięki za podpowiedź .

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

@pinsplash Sprawdziłem w systemie wszystkie 3 przesyłki wracają do mnie jako nieodebrane .

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@mwmonety czyli pewnie przekroczony termin 48h 😞

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

Znaczy za błędy w systemie informatycznym inpostu też odpowiada sprzedający. Jak ktoś kiedyś się odważy i ukradnie paczkomat z paczkami (albo wysadzi go w powietrze), to też będzie wina sprzedającego😁

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Sprzedający odpowiada przed kupującym za przesyłkę do momentu jej doręczenia, czyli do chwili wydania rzeczy. Ustawodawca nie wyłączył tej odpowiedzialności na wypadek kradzieży paczkomatu lub wysadzenia go w powietrze. Tak trudno to zrozumieć? Chyba jednak trudno.

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ Rozumiem ale jak sam mówi jest starszym człowiekiem po 70-tce i nie radzi sobie w necie dostał tylko jakiegoś meila "że jest problem z dostarczeniem jego przesyłki" tak mówił .Ja też nie otrzymałem żadnej informacji o zwrocie nie odebranej przez niego przesyłki a chyba powinienem w końcu do był in post z darmowym zwrotem.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mwmonety W takim razie w takich okolicznościach najlepszym sposobem będzie reklamacja, ale to Ty jako Sprzedający musisz z nią wystąpić do Inpostu. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ Dziękuję ,poczekam ,jak się nic nie wyjaśni złoże reklamację ale dziwi mnie że nagle w ciągu jednego dnia do trzech wysyłek klienci nie dostali jak twierdzą numerów nadania i kodów do odbioru i chciałbym wiedzieć gdzie tkwi błąd .

oznacz moderatorów