anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem ze smartem

Client:71876092
#7 Wielbiciel#

Jakis czas temu chciałam wykupić miesięcznego smarta niestety podczas wykupywania miałam problemy z internetem. Z konta żadne pieniadze nie zostały pobrane a teraz kiedy chce wykupić go na nowo jeszcze raz pisze ze płatność jest przetwarzana, to trwa już ponad 3 tygodnie. Nie umiem sobie z tym poradzić 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:71876092 Poprosiłam o anulowanie tej płatności. Proszę Cię o cierpliwość.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:71876092 Dostałam informację, że udało Ci się opłacić usługę. Rozumiem więc, że problem jest rozwiązany.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów