Problem ze smartem
Client:71876092
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
07-03-2022
13:03
Jakis czas temu chciałam wykupić miesięcznego smarta niestety podczas wykupywania miałam problemy z internetem. Z konta żadne pieniadze nie zostały pobrane a teraz kiedy chce wykupić go na nowo jeszcze raz pisze ze płatność jest przetwarzana, to trwa już ponad 3 tygodnie. Nie umiem sobie z tym poradzić
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
nat_not
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
07-03-2022
13:17
@Client:71876092 Poprosiłam o anulowanie tej płatności. Proszę Cię o cierpliwość.
Natalia
Moderatorka
Moderatorka
oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
07-03-2022
15:19
@Client:71876092 Dostałam informację, że udało Ci się opłacić usługę. Rozumiem więc, że problem jest rozwiązany.
Natalia
Moderatorka
Moderatorka
oznacz moderatorów