Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Od wczoraj (?) mam problem z opcja ZWROTY w kupionych towarach - wszystkie SZARE. Nawet te, ktore juz zostaly zwrocone nie maja ZADNEGO opisu historii zwrotu ?????!!!!
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ To już co najmniej 3ci taki temat. Chyba poważniejszy błąd.
Witam! 7.09. odebrałam paczkę, dzisiaj chciałam zwrócić, ale nie ma takiej opcji. 'Zwróc zakup' jest wyszarzone. Dlaczego? Pozdrawiam!
A zakup konsumencki czy od prywatnego sprzedającego? sprawdź w ofercie co jest napisane w zakładce"zwroty".
@Client:40243332 pewnie prywatny sprzedawca nie przyjmuje zwrotów lub określił krótszy niż 14 dni bo ma do tego prawo . Wszystko masz na stronie oferty w zakładce ,,zwroty ,, , a jak nie ma zakładki - zwrotów sprzedawca nie przyjmuje .
Dziękuję, ale już 'się naprawiło ' 🙂 Pozdrawiam
Zamówiłam wczoraj rano sukienkę z Allegro pay, na spłatę mam czas do 13.10. Dziś sukienka do mnie przyszła, jednak chce ja zwrócić. Gdy wchodzę w panel kupionych rzeczy, zwrot zaznaczony jest na szaro. Jak mogę zwrócić towar?
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ czytam już następny problem ze zwrotem, jakieś przypadek?
@jacenty_m @Client:40243332 @matikari69 czy możecie przesłać zrzut ekranu z wdokiem z zakładki Moje zakupy? Czy próbowaliście skorzystać z innej przeglądarki? Nie udało mi się powtórzyć błędu, więc potrzebuję zrzut aby przekazać zgłoszenie do wsparcia technicznego.
U mnie już się naprawiło. Udało się zwrócić 🙂
Juz wszystko wrocilo do normy 🙂
@jacenty_m @Client:40243332 to się cieszę! Dziękuję, że daliście znać 🙂