anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

promocja zgarnij dwa kupony 15 zł za pobranie apki i pierwsze zakupy

Client:86285034
#7 Wielbiciel#

W ramach promocji jak w temacie zainstalowałam aplikację, ale nigdzie nie widzę pierwszego kuponu 15 zł. Gdzie mogę go znaleźć ?

Dziękuje i pozdrawiam

ne

oznacz moderatorów
24 ODPOWIEDZI 24

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:86285034 sprawdź proszę, czy możesz odebrać monety w tej zakładce.

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:86285034
#7 Wielbiciel#

Są tam dwa kupony do odebrania, jeden na kwotę 5 zł a drugi na 10 zł, ale są nieaktywne. Nie mogę ich wykorzystać. Co mam zrobić żeby moc je wykorzystać ?

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:86285034 Dodaj proszę zrzut ekranu.

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:86285034
#7 Wielbiciel#

05ECDB8F-A147-4E53-A150-8B5E490C2F99.png

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Co tzn, nieaktywne? a nie są one aktywne w czasie płatności, a może w odpowiedniej kategorii!

oznacz moderatorów

Client:86285034
#7 Wielbiciel#

To znaczy, ze nie są podświetlone

6BDBDDC3-9973-4008-A7D1-88AF48E166CD.png

ani nie mogę ich wybrać. Jak klikam to nic się nie dzieje. Przy płatności jest informacja, ze nie mam żadnych kuponów. Ściągnęłam aplikacje, a nie mam do wykorzystania żadnych kuponów, mimo, ze na stronie była informacja, ze jak ściągnę aplikacje to dostanę. 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:86285034 Wyjaśniam to z odpowiednim zespołem. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:86285034
#7 Wielbiciel#

Dziękuje , czekam na rozwiązanie

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@Client:86285034  Jeszcze komentarz do tego ekranu. Nie masz tu żadnych monet, żadnych kuponów.  Te szare to jest tylko informacja że możesz wymienić monety na kupony 5 lub 10 zł ale żeby wymienić to trzeba najpierw mieć monety. Nie ma monet nie ma kuponów.

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

  Ja nawet nie wiedziałem o tej promocji, dziś chciałem zapłacić za koszyk, a ponieważ  miałem problem z internetem  domowym więc zalogowałem się ze smartfonu, 

Aplikację mam już od dość dawna.   Kupon 15 zł pokazał mi sie automatycznie przy płaceniu za koszyk, natomiast drugi kupon jest w zakładce "kupony"  Drugi kupon jest ważny 3 dni tylko nie wiem czy robocze czy wszystkie.

@Client:86285034  Wygląda na to że kupon pojawi się jeśli coś  włożysz do koszyka i podejdziesz do kasy.

ps.  nie szukaj w monetach, jest osobna zakładka "kupony"

oznacz moderatorów

Client:86285034
#7 Wielbiciel#

Mam rzeczy w koszyku i w zakładce kupony informacje, ze w tym momencie nie są serwowane żadne kupony. 

oznacz moderatorów

Client:86285034
#7 Wielbiciel#

Specjalnie w związku z ta promocja pobrałam aplikacje, a kuponów nie otrzymałam. 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:86285034 Czy po wejściu do aplikacji widziałeś baner "odbierz kupon"? Może być tak, że widziałeś informację o promocji na niezalogowanym koncie, a po zalogowaniu ta opcja nie była dla Ciebie dostępna, bo nie spełniasz warunków. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:86285034
#7 Wielbiciel#

Nie zwróciłam uwagi na to. Proszę mi w związku z tym powiedzieć jakie są warunki oraz których nie spełniam ?

oznacz moderatorów

Client:86285034
#7 Wielbiciel#

 

Czy mój problem zostanie rozwiązany ? Od 3 dni nie uzyskałam zadnej odpowiedzi.

pozdrawiam 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:86285034 czy możesz przesłać nam jeszcze zrzut swojej zakładki kupony? (zakładka tuż obok). 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:86285034
#7 Wielbiciel#

Oczywiście 

D0C62757-E389-4638-8A1F-BBB185097945.png

oznacz moderatorów

Client:86285034
#7 Wielbiciel#

Przesłałam zrzut ekranu kilka dni temu, i co dalej ?

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:86285034 Przepraszam Cię za tak długi czas oczekiwania na odpowiedź. Przesłałam prośbę o ponaglenie Twojej sprawy. Wrócę tutaj, jak tylko dowiem się czegoś więcej. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów