Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W ramach promocji jak w temacie zainstalowałam aplikację, ale nigdzie nie widzę pierwszego kuponu 15 zł. Gdzie mogę go znaleźć ?
Dziękuje i pozdrawiam
ne
@Client:86285034 sprawdź proszę, czy możesz odebrać monety w tej zakładce.
Są tam dwa kupony do odebrania, jeden na kwotę 5 zł a drugi na 10 zł, ale są nieaktywne. Nie mogę ich wykorzystać. Co mam zrobić żeby moc je wykorzystać ?
@Client:86285034 Dodaj proszę zrzut ekranu.
Co tzn, nieaktywne? a nie są one aktywne w czasie płatności, a może w odpowiedniej kategorii!
To znaczy, ze nie są podświetlone
ani nie mogę ich wybrać. Jak klikam to nic się nie dzieje. Przy płatności jest informacja, ze nie mam żadnych kuponów. Ściągnęłam aplikacje, a nie mam do wykorzystania żadnych kuponów, mimo, ze na stronie była informacja, ze jak ściągnę aplikacje to dostanę.
@Client:86285034 Wyjaśniam to z odpowiednim zespołem.
Dziękuje , czekam na rozwiązanie
@Client:86285034 Jeszcze komentarz do tego ekranu. Nie masz tu żadnych monet, żadnych kuponów. Te szare to jest tylko informacja że możesz wymienić monety na kupony 5 lub 10 zł ale żeby wymienić to trzeba najpierw mieć monety. Nie ma monet nie ma kuponów.
Ja nawet nie wiedziałem o tej promocji, dziś chciałem zapłacić za koszyk, a ponieważ miałem problem z internetem domowym więc zalogowałem się ze smartfonu,
Aplikację mam już od dość dawna. Kupon 15 zł pokazał mi sie automatycznie przy płaceniu za koszyk, natomiast drugi kupon jest w zakładce "kupony" Drugi kupon jest ważny 3 dni tylko nie wiem czy robocze czy wszystkie.
@Client:86285034 Wygląda na to że kupon pojawi się jeśli coś włożysz do koszyka i podejdziesz do kasy.
ps. nie szukaj w monetach, jest osobna zakładka "kupony"
Mam rzeczy w koszyku i w zakładce kupony informacje, ze w tym momencie nie są serwowane żadne kupony.
Specjalnie w związku z ta promocja pobrałam aplikacje, a kuponów nie otrzymałam.
@Client:86285034 Czy po wejściu do aplikacji widziałeś baner "odbierz kupon"? Może być tak, że widziałeś informację o promocji na niezalogowanym koncie, a po zalogowaniu ta opcja nie była dla Ciebie dostępna, bo nie spełniasz warunków.
Nie zwróciłam uwagi na to. Proszę mi w związku z tym powiedzieć jakie są warunki oraz których nie spełniam ?
Czy mój problem zostanie rozwiązany ? Od 3 dni nie uzyskałam zadnej odpowiedzi.
pozdrawiam
@Client:86285034 czy możesz przesłać nam jeszcze zrzut swojej zakładki kupony? (zakładka tuż obok).
Oczywiście
Przesłałam zrzut ekranu kilka dni temu, i co dalej ?
@Client:86285034 Przepraszam Cię za tak długi czas oczekiwania na odpowiedź. Przesłałam prośbę o ponaglenie Twojej sprawy. Wrócę tutaj, jak tylko dowiem się czegoś więcej.