Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@-Medea- A kupujący uważają, że to sprzedawca im wybiera kuriera a nie Allegro. Były wątki na forum - sama też miałam taka sytuację - że kupujący przy zakupie pisze wiadomość „proszę wysłać kurierem ***” bo myślą że jak oni widzą tylko „kurier” to firmę wybiera sprzedawca. Większość sprzedawców nie czyta forum a allegro nikogo oficjalnie nie informowało o wprowadzeniu takiej zmiany - ani sprzedawców, ani kupujących.
@-Medea- może być, jak nie robią zakupów na allegro to mogą tego nie widzieć 😞 w ofercie masz X przewoźników których dodaje sprzedawca a Allegro w koszyku wyświetla tylko napisz kurier, potem według własnego algorytmu przydziela kuriera, sprzedawca myśli że to wybrał kupujący a kupujący myśli że sprzedawca, allegro zarobione, kupujący wkurzony sprzedawca na końcu obrywa 😄
Jako świadomy użytkownik nie zgłaszam żadnych pretensji do sprzedawców.
@-Medea- to jest bardzo proste. Chcesz mieć darmową dostawę w ramach Smart - zdajesz się na ślepy los jaki kurier Ci przywiezie paczkę. Allegro wie najlepiej jaki kurier jest dla Ciebie najlepszy. Chcesz, żeby paczkę dostarczył Ci konkretny wybrany przez Ciebie kurier - musisz zapłacić za dostawę.
To jest formułka dla sprzedawcy, po przeczytaniu której sprzedawca nie wie, o co ma do niego pretensje klient. Spotkałam się z tym w praktyce jako klient.
MAMY ROZWIĄZANIE? Jakież to jest rozwiązanie?
@-Medea- To jest akurat takie "szczęśliwe rozwiązanie" w rodzaju: matka i dziecko czują się dobrze. 😊
Podtrzymuję temat, nie widzę rozwiązania.
@-Medea- temat ten wyjaśnialiśmy tu wiele razy. Widze, że skontaktowałaś się z nami i opisałaś dokładnie swój problem w zgłoszeniu nr 51468438 - odpowiemy Tobie mailowo.
Nie wiem, kiedy mi odpowiecie - na razie w historii przesyłki bez zmian, utknęła w martwym punkcie.
@-Medea- niech zgadnę One Kurier 😄
No przecież.