anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Proszę, żeby Allegro nie narzucało klientowi podczas składania zamówienia dostawcy.

MAMY ROZWIĄZANIE!
-Medea-
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
32 ODPOWIEDZI 32
Health___Beauty
#15 Entuzjasta#

@-Medea-  A kupujący uważają, że to sprzedawca im wybiera kuriera a nie Allegro. Były wątki na forum - sama też miałam taka sytuację - że kupujący przy zakupie pisze wiadomość „proszę wysłać kurierem ***” bo myślą że jak oni widzą tylko „kurier” to firmę wybiera sprzedawca. Większość sprzedawców nie czyta forum a allegro nikogo oficjalnie nie informowało o wprowadzeniu takiej zmiany - ani sprzedawców, ani kupujących. 

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@-Medea- może być, jak nie robią zakupów na allegro to mogą tego nie widzieć 😞 w ofercie masz X przewoźników których dodaje sprzedawca a Allegro w koszyku wyświetla tylko napisz kurier, potem według własnego algorytmu przydziela kuriera, sprzedawca myśli że to wybrał kupujący a kupujący myśli że sprzedawca, allegro zarobione, kupujący wkurzony sprzedawca na końcu obrywa 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów
-Medea-
#7 Wielbiciel#

Jako świadomy użytkownik nie zgłaszam żadnych pretensji do sprzedawców.

oznacz moderatorów
Health___Beauty
#15 Entuzjasta#

@-Medea-  to jest bardzo proste. Chcesz mieć darmową dostawę w ramach Smart - zdajesz się na ślepy los jaki kurier Ci przywiezie paczkę. Allegro wie najlepiej jaki kurier jest dla Ciebie najlepszy. Chcesz, żeby paczkę dostarczył Ci konkretny wybrany przez Ciebie kurier - musisz zapłacić za dostawę. 

oznacz moderatorów
-Medea-
#7 Wielbiciel#

To jest formułka dla sprzedawcy, po przeczytaniu której sprzedawca nie wie, o co ma do niego pretensje klient. Spotkałam się z tym w praktyce jako klient.

oznacz moderatorów
-Medea-
#7 Wielbiciel#

MAMY ROZWIĄZANIE? Jakież to jest rozwiązanie?

oznacz moderatorów
szymela54
Maestra

@-Medea- To jest akurat takie "szczęśliwe rozwiązanie" w rodzaju: matka i dziecko czują się dobrze. 😊

oznacz moderatorów
-Medea-
#7 Wielbiciel#

Podtrzymuję temat, nie widzę rozwiązania.

oznacz moderatorów
-Medea-
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator
Moderator

@-Medea- temat ten wyjaśnialiśmy tu wiele razy. Widze, że skontaktowałaś się z nami i opisałaś dokładnie swój problem w zgłoszeniu nr 51468438 - odpowiemy Tobie mailowo.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów
-Medea-
#7 Wielbiciel#

Nie wiem, kiedy mi odpowiecie - na razie w historii przesyłki bez zmian, utknęła w martwym punkcie.

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@-Medea- niech zgadnę One Kurier 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów
-Medea-
#7 Wielbiciel#

No przecież.

oznacz moderatorów