anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Proszę, żeby Allegro nie narzucało klientowi podczas składania zamówienia dostawcy.

MAMY ROZWIĄZANIE!
-Medea-
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
39 ODPOWIEDZI 39
kostas11
#21 Demiurg#

@-Medea- to ja Ci odpowiem za Allegro 🙂

Allegro to robi dla Twojego dobra, żebyś jak najszybciej dostać paczkę, analizują ruch przewożników u sprzedawcy i kupującego i po analizie wybierają najszybszego 😄

A w praktyce wciskają One Kuriera bo to ich przewoźnik i nikt tego nie chce wybierać + walczą z InPostem 😄

Na zmiany nie licz a mogę się założyć że za rok-dwa będziemy pozbawieni możliwości wybrania przewoźnika przy punktach odbioru !

________
Κώστας
oznacz moderatorów
-Medea-
#7 Wielbiciel#

Sprzedawcy cały czas twierdzą, że klient ma przecież prawo wyboru przewożnika, zgodnie z opcjami podanymi w ofercie. Widać nie są świadomi tego, co się dzieje przy składaniu zamówienia.

oznacz moderatorów
Health___Beauty
#15 Entuzjasta#

@-Medea-  A kupujący uważają, że to sprzedawca im wybiera kuriera a nie Allegro. Były wątki na forum - sama też miałam taka sytuację - że kupujący przy zakupie pisze wiadomość „proszę wysłać kurierem ***” bo myślą że jak oni widzą tylko „kurier” to firmę wybiera sprzedawca. Większość sprzedawców nie czyta forum a allegro nikogo oficjalnie nie informowało o wprowadzeniu takiej zmiany - ani sprzedawców, ani kupujących. 

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@-Medea- może być, jak nie robią zakupów na allegro to mogą tego nie widzieć 😞 w ofercie masz X przewoźników których dodaje sprzedawca a Allegro w koszyku wyświetla tylko napisz kurier, potem według własnego algorytmu przydziela kuriera, sprzedawca myśli że to wybrał kupujący a kupujący myśli że sprzedawca, allegro zarobione, kupujący wkurzony sprzedawca na końcu obrywa 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów
-Medea-
#7 Wielbiciel#

Jako świadomy użytkownik nie zgłaszam żadnych pretensji do sprzedawców.

oznacz moderatorów
DZASTII
#8 Zapaleniec#

Też nie mam do sprzedawców pretensji, ja się na allegro wkurzam 😉 Kiedyś tego nie było.

oznacz moderatorów
Health___Beauty
#15 Entuzjasta#

@-Medea-  to jest bardzo proste. Chcesz mieć darmową dostawę w ramach Smart - zdajesz się na ślepy los jaki kurier Ci przywiezie paczkę. Allegro wie najlepiej jaki kurier jest dla Ciebie najlepszy. Chcesz, żeby paczkę dostarczył Ci konkretny wybrany przez Ciebie kurier - musisz zapłacić za dostawę. 

oznacz moderatorów
DZASTII
#8 Zapaleniec#

I wpychają na chama UPS, którego od serca nienawidzę 😉 Najgorsza firma jaka może być. Właśnie po raz kolejny anulowałam zakup, bo UPS wyszło i się we mnie zagotowało 😉

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@gdvorek  napisał(a):

@Health___Beauty @Client:44052296 tak - klientom Allegro Smart!, którzy wybrali dostawę kurierem, podpowiadamy przewoźnika, który dostarczy przesyłkę - informowaliśmy i wyjaśnialiśmy to wiele razy.

Powyżej odpowiadam ogólnie na ogólne pytanie.


@gdvorek przeczytaj pomoc i popraw bo wprowadzasz w błąd !!!!!!!!!

 

Kurier Nie wyświetlimy przy niej nazwy przewoźnika. Jeśli ją zaznaczysz, sami wybierzemy metodę kurierską z tych, które udostępnia sprzedający.

________
Κώστας
oznacz moderatorów
-Medea-
#7 Wielbiciel#

To jest formułka dla sprzedawcy, po przeczytaniu której sprzedawca nie wie, o co ma do niego pretensje klient. Spotkałam się z tym w praktyce jako klient.

oznacz moderatorów
DZASTII
#8 Zapaleniec#

Sorry, że tak napiszę, ale [edytowano] prawda!!!!!

oznacz moderatorów
-Medea-
#7 Wielbiciel#

MAMY ROZWIĄZANIE? Jakież to jest rozwiązanie?

oznacz moderatorów
szymela54
Maestra

@-Medea- To jest akurat takie "szczęśliwe rozwiązanie" w rodzaju: matka i dziecko czują się dobrze. 😊

oznacz moderatorów
-Medea-
#7 Wielbiciel#

Podtrzymuję temat, nie widzę rozwiązania.

oznacz moderatorów
-Medea-
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator
Moderator

@-Medea- temat ten wyjaśnialiśmy tu wiele razy. Widze, że skontaktowałaś się z nami i opisałaś dokładnie swój problem w zgłoszeniu nr 51468438 - odpowiemy Tobie mailowo.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów
-Medea-
#7 Wielbiciel#

Nie wiem, kiedy mi odpowiecie - na razie w historii przesyłki bez zmian, utknęła w martwym punkcie.

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@-Medea- niech zgadnę One Kurier 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów
-Medea-
#7 Wielbiciel#

No przecież.

oznacz moderatorów
DZASTII
#8 Zapaleniec#

Od jakiegoś czasu allegro na chama wpycha ludziom co mają smart kuriera. Ma się wybór: za darmo to kurier i dowiadujesz się jaki jak już kupisz, a inne płatne. Noż kurna nie po to płacę!! Może to dużo nie jest, ale jak już płace to chcę wybór!!!!!

Allegro zróbcie coś z tym!!! 

Jak mozna tak traktować ludzi??!!

oznacz moderatorów