anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Blokada konta po zakupie PayPo

lukaszjedrasik93
#7 Wielbiciel#

Moje konto zostało zablokowane po zakupie przy użyciu PayPo. Teraz konto nie może zostać odblokowane ponieważ żądane jest ode mnie potwierdzenie przelewu. Jak wspomniałem PayPo, nie udostepnia takich potwierdzień. Proszę o odblokowanie konta oraz brak jego blokady przy dokonywaniu kolejnych zakupów przez PayPo.

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

lukaszjedrasik93
#7 Wielbiciel#

Dodam, że przesłałem już dodatkowo zdjęcia dowodu oraz selfie...

oznacz moderatorów

lukaszjedrasik93
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@lukaszjedrasik93 widzę, że jesteś z nami w kontakcie mailowy w zgłoszeniu nr 52162318. Informację o blokadzie otrzymasz wyłącznie mailowo. 

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów

lukaszjedrasik93
#7 Wielbiciel#

Niestety jedyna odpowiedź jaką otrzymuję przez kontakt mailowy to "Niestety bez przesłania potwierdzenia nie jesteśmy w stanie odblokować konta." i tak jak wspominałem w mailu jak i tutaj, PayPo nie wystawia takich potwierdzeń.

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@lukaszjedrasik93 rozumiem, natomiast tu nie udzielimy pomocy, ponieważ nie mamy dostępu do tych informacji. Dlatego zachęcam do kontaktu mailowego w tej sprawie.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów

lukaszjedrasik93
#7 Wielbiciel#

Jest to trochę żart z Państwa strony, że nikt mailowo nie potrafi mi pomóc, a tutaj jestem odsyłany do kontaktu mailowego...

oznacz moderatorów

lukaszjedrasik93
#7 Wielbiciel#

Bardzo proszę o nieoznaczanie wątku jako rozwiązany... sprawa nie została rozwiązana. Wpis, że powinienem kontaktować się mailowo nie załatwia sprawy, jeśli Państwo nie potraficie zrozumieć podstawowych pojęć wysyłanych przeze mnie mailowo takich jak przypomnę po raz kolejny PayPo nie wystawia potwierdzeń przelewów.

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@lukaszjedrasik93 rozwiązuję, dlatego, że w kwestii blokad ze względu bezpieczeństwa tu nie udzielimy żadnych informacji. Jeśli masz pytania możesz je kierować mailowo. Dobrego dnia!

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów

lukaszjedrasik93
#7 Wielbiciel#

W takim razie proszę o pomoc jak mogę porozumieć się mailowo z kimś kto non stop potrzebuje powtierdzenia bankowego z PayPo... i wysyła takie odpowiedzi

"Proszę o przesłanie potwierdzenia wygenerowanego w aplikacji bankowej w formacie PDF. Niestety bez przesłania potwierdzenia nie jesteśmy w stanie odblokować konta."

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@lukaszjedrasik93 przekazałem informację również do innej osoby zajmującej się tą tematyką i odpowiedź dostaniesz mailowo.

Postaram sie pomóc - natomiast nie mam wpływu na procedury tego zespołu.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów

lukaszjedrasik93
#7 Wielbiciel#

Jestem również po rozmowie z PayPo, gdzie zostało mi potwierdzone, że oni nie wysyłają żadnych potwierdzeń przelewów, więc bardzo bym prosił o wyjaśnienie tej sytuacji dlaczego od użytkownika allegro jest wymagany dokument którego nie może on uzyskać.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@lukaszjedrasik93 spokojnie jak dla szybkiej karmy się udało to Tobie też się uda odblokować konto.

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@Client:44052296 pisałem o tym w innym wątku, ale wierzę, że z troski wynika taki wpis jak Twój.

Tak - zrobię wszystko co w mojej mocy, żeby pomóc, KAŻDEMU:)

@lukaszjedrasik93 dostałem informację, że Twój temat jest kosnultowany, proszę o cierpliwość.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów

7-MALY-7
#11 Animator#

Chcesz nam powiedzieć, że nigdzie nie ma śladu po Twoich zakupach przy użyciu PayPo?

To skąd w ogóle wiesz, że dokonałeś płatność? Skąd pobrało Ci kasę?

Ps. Minął już czas na sprawdzenie towaru?

"Korzystając z PayPo, nie musisz natychmiast płacić za zamówienie, tylko otrzymujesz towar i masz czas na jego sprawdzenie przed podjęciem decyzji o spłacie. "

Może musisz podjąć decyzję o spłacie....

oznacz moderatorów

lukaszjedrasik93
#7 Wielbiciel#

PayPo nie wysyła potwierdzeń bankowych, a tego oczekuje ode mnie support. Wysłałem jako potwierdzenie screen z aplikacji oraz zadeklarowałem się wysłać umowę z PayPo

oznacz moderatorów