Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
W dniu 16.12.2022 otrzymałem z Allegro maila z następującą treścią:
"Twój Smart! wygasł. Nie przedłużymy go automatycznie i nie pobierzemy płatności z zapisanej karty, ponieważ 21.11.2022 r. o godz. 09:00 zmieniły się warunki usługi.
Aby wciąż korzystać z darmowych dostaw i zwrotów, kup Smart! na nowych zasadach."
Od tamtej pory nic w tym zakresie nie robiłem, gdyż nie planowałem w najbliższym czasie zakupów - po co płacić za okres, w którym nie będzie korzystało się z tej usługi.
Wczoraj po raz pierwszy od otrzymania powyższego maila robiłem zakupy na Allegro i byłem bardzo zdziwiony bo usługa Allegro Smart była aktywna. Dodatkowo w ustawieniach konta jest informacja, że Smart nie został opłacony i kolejna płatność do 15.12.2022 r.
W związku z tym mam pytanie: czy usługa Allegro Smart jest aktywna, jeśli tak to dlaczego została automatycznie przedłużona, skoro w wiadomości była informacja, że nie będzie? Czy mam obowiązek zapłaty za tę usługę?
Pozdrawiam
Leszek
..
@lszyman nie opłaciłeś smarta to jesteś w 14 dniowym okresie wypowiedzenia , w którym subskrypcja w dalszym ciągu działa .