Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Ostatnio dodałem moją żonę do Allegro familly i udostępniam jej smarta, ale nadal go nie ma i wyswietla jej się informacja, żeby kupiła sobie smarta. Więc to chyba jest jakiś błąd. Czy ktoś mógłby mi pomóc i naprawic ten problem?
Pozdrawiam
@lukaskarol sugeruję, abyś ponownie wysłał jej zaproszenie do grupy rodzinnej, a żona koniecznie musi je zatwierdzić. Zaznaczę jednak, że możliwość dzielenia się Smartem funkcjonuje tylko do końca miesiąca, tj. 30.06.2023.
Nadal nie działa, nie wiem czy to był zamierzony cel moderatora czy nie ale poprzez to moja żona straci możliwość zakupu tańszego smarta. Ponieważ warunkiem było być w rodzinie przed 26.06, a ja po radzie moderatora usunąłem i ponownie wysłałem zaproszenie do rodziny. Ta operacja nic nie pomogła. Nadal moja żona nie ma smarta. Widocznie jest jakiś problem systemowy. Proszę o jego naprawienie, a jeżeli się nie da to o zniżkę na smarta dla mojej żony.
Pozdrawiam
@lukaskarol spróbuj proszę jeszcze wejść na tę stronę: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/allegro-smart i jako organizator kliknąć w opcję "podziel się Smartem" oraz napisz tutaj proszę, czy to pomogło rozwiązać problem korzystania z Twojego Smarta na koncie żony.
Jeśli chodzi natomiast o samą zniżkę w promocji -20 zł, to jest skierowana ona do wszystkich członków Allegro Family, w tym także tych, którym organizator nie udostępnił pakietu Smart lub udostępnił przed 21 listopada 2022 przed godz. 9:00, więc tutaj problem Twojej żony nie ma żadnego wpływu na możliwość z jej skorzystania.
Ale ja juz to robiłem. Nic nie przynosi skutku. Wysłałem zaproszenia akceptowałem, wyłączałem i włączałem dzielenie się smartem i nic nie pomogło. Najwidoczniej jest to usterka oprogramowania. Czy ktoś może zajrzeć do tego i sprawdzić co jest grane?
@lukaskarol podaj mi proszę login konta żony. Sprawdzimy to po naszej stronie.
[edytowano]
@lukaskarol dziękuję za wskazanie potrzebnych informacji. Już konsultuję Twoje zgłoszenie. Edytowałam Twoją wiadomość, aby mail nie był już dłużej widoczny. 🙂
Czy coś już wiadomo? Minęło już kilka dni a smarta jak nie było tak nadal nie ma. Kiedy ktoś to naprawi ?
@lukaskarol Czy możesz pokazać zrzuty ekranu lub zdjęcia z konta swojej żony, na których nie może skorzystać ze Smarta? Sprawdziliśmy dokładnie sytuację na Waszych kontach i poprawnie dzielisz się Smartem z Weroniką. Natomiast Weronika posiada także własny pakiet, który w tej chwili jest w okresie wypowiedzenia, więc nie powinno być żadnych przeszkód w jego korzystaniu.
Dzień dobry mam podobny problem. Dzieliłam mojego smarta z moim partnerem ale waznosc mh się skończyła 3 lipca na naszych kontach dalej widnieje jako połączony ale nie może skorzystać aplikacja karze mu kupić smart. Do tej pory korzystał bez problemu. Odłączyliśmy konto i łączyliśmy ponownie ale dalej nie działa.
@90martys Cześć. 🙂 Od 30 czerwca w programie Allegro Family nie ma już możliwości dzielenia się Smartem z innymi użytkownikami. Jeśli wciąż chcecie korzystać z darmowych dostaw i zwrotów, musicie zasubskrybować usługę dla każdego konta indywidualnie: https://allegro.pl/smart 🙂