anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Smart - Allegro Familly

lukaskarol
#7 Wielbiciel#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Ostatnio dodałem moją żonę do Allegro familly i udostępniam jej smarta, ale nadal go nie ma i wyswietla jej się informacja, żeby kupiła sobie smarta. Więc to chyba jest jakiś błąd. Czy ktoś mógłby mi pomóc i naprawic ten problem?

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@lukaskarol sugeruję, abyś ponownie wysłał jej zaproszenie do grupy rodzinnej, a żona koniecznie musi je zatwierdzić. Zaznaczę jednak, że możliwość dzielenia się Smartem funkcjonuje tylko do końca miesiąca, tj. 30.06.2023. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

lukaskarol
#7 Wielbiciel#

Nadal nie działa, nie wiem czy to był zamierzony cel moderatora czy nie ale poprzez to moja żona straci możliwość zakupu tańszego smarta. Ponieważ warunkiem było być w rodzinie przed 26.06, a ja po radzie moderatora usunąłem i ponownie wysłałem zaproszenie do rodziny. Ta operacja nic nie pomogła. Nadal moja żona nie ma smarta. Widocznie jest jakiś problem systemowy. Proszę o jego naprawienie, a jeżeli się nie da to o zniżkę na smarta dla mojej żony. 

Pozdrawiam

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@lukaskarol spróbuj proszę jeszcze wejść na tę stronę: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/allegro-smart i jako organizator kliknąć w opcję "podziel się Smartem" oraz napisz tutaj proszę, czy to pomogło rozwiązać problem korzystania z Twojego Smarta na koncie żony.

Jeśli chodzi natomiast o samą zniżkę w promocji -20 zł, to jest skierowana ona do wszystkich członków Allegro Family, w tym także tych, którym organizator nie udostępnił pakietu Smart lub udostępnił przed 21 listopada 2022 przed godz. 9:00, więc tutaj problem Twojej żony nie ma żadnego wpływu na możliwość z jej skorzystania. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

lukaskarol
#7 Wielbiciel#

Ale ja juz to robiłem. Nic nie przynosi skutku. Wysłałem zaproszenia akceptowałem, wyłączałem i włączałem dzielenie się smartem i nic nie pomogło. Najwidoczniej jest to usterka oprogramowania. Czy ktoś może zajrzeć do tego i sprawdzić co jest grane?

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@lukaskarol podaj mi proszę login konta żony. Sprawdzimy to po naszej stronie. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

lukaskarol
#7 Wielbiciel#

[edytowano]

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@lukaskarol dziękuję za wskazanie potrzebnych informacji. Już konsultuję Twoje zgłoszenie. Edytowałam Twoją wiadomość, aby mail nie był już dłużej widoczny. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

lukaskarol
#7 Wielbiciel#

Czy coś już wiadomo? Minęło już kilka dni a smarta jak nie było tak nadal nie ma. Kiedy ktoś to naprawi ?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@lukaskarol Czy możesz pokazać zrzuty ekranu lub zdjęcia z konta swojej żony, na których nie może skorzystać ze Smarta? Sprawdziliśmy dokładnie sytuację na Waszych kontach i poprawnie dzielisz się Smartem z Weroniką. Natomiast Weronika posiada także własny pakiet, który w tej chwili jest w okresie wypowiedzenia, więc nie powinno być żadnych przeszkód w jego korzystaniu. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

90martys
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry mam podobny problem. Dzieliłam mojego smarta z moim partnerem ale waznosc mh się skończyła 3 lipca na naszych kontach dalej widnieje jako połączony ale nie może skorzystać aplikacja karze mu kupić smart. Do tej pory korzystał bez problemu. Odłączyliśmy konto i łączyliśmy ponownie ale dalej nie działa.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@90martys Cześć. 🙂 Od 30 czerwca w programie Allegro Family nie ma już możliwości dzielenia się Smartem z innymi użytkownikami. Jeśli wciąż chcecie korzystać z darmowych dostaw i zwrotów, musicie zasubskrybować usługę dla każdego konta indywidualnie: https://allegro.pl/smart 🙂 

oznacz moderatorów