Smart! - czy mogę wypowiedzieć umowę?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wykupiłem usługę Smart. Dwie kolejne dostawy nie dotarły do mnie. Żadnego SMSa, żadnej informacji nt przesyłki. Sprzedawcy chcą, abym zapłacił za ponowną przesyłkę. Czy mogę wypowiedzieć umowę na Smart?
ksz
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@WaleriaSz emaile sprawdzasz?
BRÓSLI
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@WaleriaSz Wykupienie Smarta nie gwarantuje darmowych dostaw ani czy otrzymasz towar czy nie. W kupionych masz możliwość śledzenia przesyłki, sprawdzałeś? Tu masz jak korzystać z SMARTA:https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/korzysci-i-aktywacja-allegro-smart/jak-korzystac-z-allegro-s...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@WaleriaSz Możesz zrezygnować, tu masz:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/allegro-smart
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@WaleriaSz Tak, możesz zrezygnować ze Smart. Jeśli to Twój pierwszy Smart, Allegro powinno Ci zwrócić cenę zakupu Usługi. Pisz tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1bba437d-af0e-404b-8a02-11af54caa0e5