Dzień dobry
Sprawa dotyczy smart family.
Mam wykupiony na cały rok dostawę ze smart. Do smart family dołączyłam mojego brata (Dotąd on miał też wykupiony na cały rok smart). Ale u niego wyświetla się tylko informacja, że musi zapłacić za smart za kolejny okres. Dlaczego nie m?że skorzystać z mojego abonamentu smart. Ewentualnie co ma/ mamy zrobić?
Dziękuję i pozdrawiam
Ewa
Dziękuję za odpowiedź. Tak, zaakceptował w zeszłym roku i figuruje też u mnie na liście rodziny.
@ewa19685 na koncie Twojego brata usługa smart jest obecnie w okresie wypowiedzenia do 04.05.2023. Dopiero po tym terminie będzie on mógł korzystać ze smarta w ramach Twojej grupy rodzinnej. Obecnie — w okresie wypowiedzenia — również ma dostęp do darmowych dostaw i zwrotów.
Dziękuję. Myślę, że to jest to. 😄
Witam. Mam pytanie odnośnie Smart Family. Czy członkowie rodziny muszą wykupić sobie sami Smart do końca czerwca? Czy jeśli mój jest ważny do maja 2024 r to ich też będzie obowiązywał?
@madziunia9215 tak, powinni wykupić własnego jeśli chcą korzystać ze Smart! Ponieważ po 30 czerwca 2023 roku nie będziesz mogła im już udostępniać swojego.
Okres wypowiedzenia to 14dni od zakończenia Smarta- tylko tak dopowiem.😁