Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Sprawa dotyczy smart family.
Mam wykupiony na cały rok dostawę ze smart. Do smart family dołączyłam mojego brata (Dotąd on miał też wykupiony na cały rok smart). Ale u niego wyświetla się tylko informacja, że musi zapłacić za smart za kolejny okres. Dlaczego nie m?że skorzystać z mojego abonamentu smart. Ewentualnie co ma/ mamy zrobić?
Dziękuję i pozdrawiam
Ewa
@ewa19685 czy Twój brat zaakceptował zaproszenie dołączenia do rodziny, które przychodzi mailowo? Możesz przejść do zarządzania rodziną tutaj i wybrać opcję "wyślij ponownie zaproszenie".
Dziękuję za odpowiedź. Tak, zaakceptował w zeszłym roku i figuruje też u mnie na liście rodziny.
@ewa19685 na koncie Twojego brata usługa smart jest obecnie w okresie wypowiedzenia do 04.05.2023. Dopiero po tym terminie będzie on mógł korzystać ze smarta w ramach Twojej grupy rodzinnej. Obecnie — w okresie wypowiedzenia — również ma dostęp do darmowych dostaw i zwrotów.
Dziękuję. Myślę, że to jest to. 😄
Witam. Mam pytanie odnośnie Smart Family. Czy członkowie rodziny muszą wykupić sobie sami Smart do końca czerwca? Czy jeśli mój jest ważny do maja 2024 r to ich też będzie obowiązywał?
@madziunia9215 tak, powinni wykupić własnego jeśli chcą korzystać ze Smart! Ponieważ po 30 czerwca 2023 roku nie będziesz mogła im już udostępniać swojego.
Okres wypowiedzenia to 14dni od zakończenia Smarta- tylko tak dopowiem.😁