Smart nie działa

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam Smart od 04.11.2022
Mam podpiętych dwóch członków rodziny. Dlaczego u nich to już nie działa? Według opisanych zasad aktywowałem przed 21.11.2022r., więc powinno mi działać do końca okresu.
Gdzie jest problem?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Oni także byli podpięci przed 21.11? Ale opisane jest niejednoznacznie więc niech moderacja sprawdzi dlaczego nie masz:@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jedno było podpięte przed 21.11 i działa, drugie po 21.11 i nie działa.
Ważne jest kiedy było podpięcie?? Przecież piszą, że ważne jest kiedy było przedłużenie / aktywacja konta

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Andrew1978nr1 sprawdzimy tę sytuację i wrócę do Ciebie z odpowiedzią gdy tylko dostanę informacje w Twojej sprawie.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Andrew1978nr1 sprawdziliśmy tę sytuację i po naszej stronie wszystko jest w porządku. Jak dokładnie objawia się to, że Smart nie działa? Czy możesz podać przykłady jakiś ofert oraz login użytkownika, u którego Smart nie działa?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
taka informacje przy zakupie ma ta osoba

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
martyna2502@interia.eu

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Andrew1978nr1 dziękuję, ale potrzebujemy cały zrzut ekranu. Czy ten użytkownik korzysta z aplikacji czy wersji mobilnej strony? Poproś także aby ta osoba sprawdziła, czy na pewno zalogowana jest na tym koncie.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Korzysta z wersji mobilnej. Na pewno jest zalogowana jako właściwą osoba. Za chwilę dorzucę screen

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzisiaj córka sprawdziła i jest już wszystko ok. Nie wiem czemu wczoraj przed zakupem za każdym razem wyświetlał się jej komunikat, pomimo iż była prawidłowo zalogowana.
Nie mniej jednak dzisiaj sprawdziła i już jest ok.
Może to jednorazowy przypadek.
Tak czy inaczej, dziękuję za pomoc
Pozdrawiam

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Andrew1978nr1 to świetnie, w takim razie problem uznajemy za rozwiązany. Dobrego dnia 🙂
Moderatorka