anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

W jaki sposób dokonać reklamacji na produkt ze smartem?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:48817689
#1 Nowicjusz#

Zakupiłam produkt który jest wadliwy i chce go wyslac na reklamacji, sprzedający się zgodził i chce go wyslac ale z darmowà wysyłką smart, jak to zrobić?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
mdrogeria
#21 Demiurg#

Client:48817689 na reklamację nie musisz robić zwrotu przez allegro , a sprzedawca nie ma prawa od Ciebie tego wymagać . Jeśli jednak chcesz - ,,moje zakupy - szczegóły - zwróć zakup ,, dalej intuicyjnie .

oznacz moderatorów
Client:48817689
#1 Nowicjusz#

Zwrot jest już nieaktywny bo minęło 14 dni, a nie chce płacić za wysyłkę wadliwego towaru bo od tego jest smart

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

Client:48817689 wysyłasz na reklamację to sprzedawca zobowiązany jest pokryć koszty jakie poniosłeś , jeśli się będzie migał wróć do nas podpowiemy co dalej . Nie zapomnij wziąć rachunku od przewoźnika .

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@Client:48817689 Po pierwsze, sprzedający nie musi się na to godzić. Masz prawo do reklamacji. Po drugie, nie masz obowiązku odsyłać za darmo Smartem, sprzedawca pokrywa koszt odesłania wadliwej rzeczy - wynika to z przepisów. Płacisz za odesłanie, a sprzedawca musi Ci zwrócić ten koszt.

Art.  5612 [Obowiązek dostarczenia wadliwej rzeczy na koszt sprzedawcy do miejsca oznaczonego w umowie]
§  1. 
Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą do miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie określono w umowie - do miejsca, w którym rzecz została wydana kupującemu.
 

Jeśli jednak chcesz odesłać Smartem za darmo, tu masz instrukcję; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-z-allegro-smart/jak-zwrocic-przedmioty-kupione-w-ramac...

oznacz moderatorów