Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłam produkt który jest wadliwy i chce go wyslac na reklamacji, sprzedający się zgodził i chce go wyslac ale z darmowà wysyłką smart, jak to zrobić?
Client:48817689 na reklamację nie musisz robić zwrotu przez allegro , a sprzedawca nie ma prawa od Ciebie tego wymagać . Jeśli jednak chcesz - ,,moje zakupy - szczegóły - zwróć zakup ,, dalej intuicyjnie .
Zwrot jest już nieaktywny bo minęło 14 dni, a nie chce płacić za wysyłkę wadliwego towaru bo od tego jest smart
Client:48817689 wysyłasz na reklamację to sprzedawca zobowiązany jest pokryć koszty jakie poniosłeś , jeśli się będzie migał wróć do nas podpowiemy co dalej . Nie zapomnij wziąć rachunku od przewoźnika .
@Client:48817689 Po pierwsze, sprzedający nie musi się na to godzić. Masz prawo do reklamacji. Po drugie, nie masz obowiązku odsyłać za darmo Smartem, sprzedawca pokrywa koszt odesłania wadliwej rzeczy - wynika to z przepisów. Płacisz za odesłanie, a sprzedawca musi Ci zwrócić ten koszt.
Jeśli jednak chcesz odesłać Smartem za darmo, tu masz instrukcję; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-z-allegro-smart/jak-zwrocic-przedmioty-kupione-w-ramac...